Jag ska nog köra med upp till anderstorp, från Hbg eller Malmö. Det kan vara en lagom bilfärd för mig och min lilla puma.. Kan det vara lagom att köra från t.ex. hbg vid 9-10 tiden? Anderstorp ska vara öppet från 11 och det är ca 2 timmars laglig körning från hbg.
Men borde inte denna tråden ligga på internationellt? Det finns ju inte mycket som är mer internationellt i bilvärlden än gumball..
Vad gäller fartkamerorna så känner jag en som jobbar med dem och den personen kommer att stänga av vissa kameror just denna dagen (eller rättare sagt, aktivera andra kameror).
HAHAHAHAHAhahahaha... Citerar en viss Martin Luther King, Jr. "- I Have a Dream"
Vad gäller fartkamerorna så känner jag en som jobbar med dem och den personen kommer att stänga av vissa kameror just denna dagen (eller rättare sagt, aktivera andra kameror).
HAHAHAHAHAhahahaha... Citerar en viss Martin Luther King, Jr. "- I Have a Dream"
Det finns ju lite olika typer av människor här inne. De som gillar utseende och jobbar utifrån det. Sen finns de människor som köper bilar med tunga motorer i standardutförande. Sen finns det ju en liten grupp människor som gärna vill men inte kan med egna medel. Om man nu ska vara en del i "gänget" så får man betala en plats. Det finns ju folk med fina dyra bilar i denna tråden, tex porsche lamborghini osv som borde kunna betala en startavgift utan problem istället för att vara ett plåster på övriga betalande.
kan det kanske vara så att Maximillion Cooper inte har någon form av avbetalning på startavgiften?
Dessutom; Det är ju inget tvång, att nyttja detta forum. Om man nu tycker att det är drygt att lyssna på alla med stora kjolpaket, om man inte tycker att det passar, så finns det ju säkerligen andra platser att vända sig.
Kan man sedan ha överseende att många är motorentusiaster oavsett storleken på kjolpaketet, 'bruschans plånbok' eller e-penisen så är det en annan sak. Vore roligt om nån av de med det senare kunde tillägga något till diskussionen kanske.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Det finns ju lite olika typer av människor här inne. De som gillar utseende och jobbar utifrån det. Sen finns de människor som köper bilar med tunga motorer i standardutförande. Sen finns det ju en liten grupp människor som gärna vill men inte kan med egna medel. Om man nu ska vara en del i "gänget" så får man betala en plats. Det finns ju folk med fina dyra bilar i denna tråden, tex porsche lamborghini osv som borde kunna betala en startavgift utan problem istället för att vara ett plåster på övriga betalande.
kan det kanske vara så att Maximillion Cooper inte har någon form av avbetalning på startavgiften?
(Bara en tanke)
han tar ut en ganska bra startavgift..
Det jag menar är att många här inne verkar vara mycket mer intresserade av att hänga på ett forum, hänga på kjolpaket osv Att köra bilen borde ju vara det stora intresset, ungefär som att ha en schysst brud å det ända man gör är att kasta på henne lite puder och parfym ibland ...