Evo-Offer skrev:
blir ju grymt bra..kommer fram och säger hej sen på elmia=) och ska lyssna på grejerna med;) alltid intressant med nya märken på billjud
Tycker jag helt klart att du ska göra
Visst är det kul med lite nya produkter att kika in! Bara hoppa in
i bilen å lyssna, gäller alla. Inte alltid att jag själv hinner att sitta med å dema, beror på hur mycket folk det e i montern såklart.
TwinsBilOchPlat skrev:
grymt gjort
, gillar dörrsidorna och baslåden skarpt, men bara en fråga...: -Varför ska du flocka insidan ??? Blir det bättre basomfång??? fungerar som slags dämpning???
Gillar lådan jag och, blev lite match i att göra den så
Med ramen i och förhoppningsvis lite belysning kommer den bli grym. Och precis som Evolution här under säger så flockar jag inuti för att den skall bli snygg, helt enkelt!
Blir även en del dämpmaterial i lådan, har dock inte bestämt hur mycket än. Men visst, flocken har ju dämpande egenskaper som dämpull också!
Evolution_6SiC6 skrev:
Lite ljuddämpande och snyggt
You bet!
Kalle_Ponken skrev:
Bygget går i helt riktig riktning i mina ögon
Hoppas man får ledigt i påsk så man kan komma o kolla in skönheten i verkligheten, o framför allt kanske få lyssna på den med
Fortsätt simma på i samma fart nu!!
Klart du ska få lyssna! Bara hoppa in som sagt, bäst är som alltid att ha med en skiva man själv vill lyssna på
jensclaudius skrev:
Ser bra ut.
Du får se till att anmäla dig till EMMA Racing så jag får någon att tävla emot
samt
får se vad prylarna kan prestera.
mvh J
Vore kul... men på Elmia är de nästan omöjligt, blir svårt att hinna med när man har montern att tänka på! Just Racing också som har så många moment! Men framöver kanske, brädan skall byggas om tills dess i så fall! Har ju förutsättningarna med 701an så
Allt är inne på flockning nu, hade hoppats få tillbaka baslådan å de första jag lämna in innan helgen men får det först på måndag. Nästa vecka bli ännu värre en denna...