den tyckte jag om!!! hade en utstickande saab 900i -86 8volt, såldes med 10tkr mer av handlaren då han listade 16v som satt bak på.. inte mitt fel, men det gav klirr i kassan. kenth66
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
den tyckte jag om!!! hade en utstickande saab 900i -86 8volt, såldes med 10tkr mer av handlaren då han listade 16v som satt bak på.. inte mitt fel, men det gav klirr i kassan. kenth66
Volt?. Menar du inte ventiler...?
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Svart bil så vill man fan inte ha kromade emblem som sagt så jag rev av mina. Ska jag någonsin ha emblem så ska de vara för jag har 400 hk och så sätter jag 1.8 F i bak på den så blir folk glatt överraskade:)
Folk plockar nog oftast inte av dom för att dölja sin modell lr motor.. utan för att de ser bättre ut utan. Jag har haft 6 Bmw, ingen av dem har haft emblem.. men dom har varit levererade från fabrik utan Min 328 har ett M-emblem btw, hehe
Volt?. Menar du inte ventiler...?
Ja jävlar, innan jag fattade vad som var fel på den meningen... Kopplade inte här riktigt..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Någon har säkert en bra förklarning? Kan det vara för att folk ska undra vad det är för bil, så att man ska känna sig unik? Här är ett "fint" exempel på blocket http://www.blocket.se/halland/Ford_Esco … 10&w=3
Tycker själv att det är mesigt att ta bort, känns mer "vågar ej visa vadför bil jag har" Hade jag stylat hade jag definitivt haft kvar emblemet.
Finns flera sidor av myntet. själv tycker ja de oftast ser förjävligt ut me överdimensionerade kromade bokstäver utan "snitts" om bilen är ombyggd och i synnerhet omlackad, standard så e de ju strunt samma.
har du en saab 900 behöver ja inte direkt gå runt å undra om det är en opel/volvo/nissan/humve/dodge osv osv.
sen är de roligare när man e på bilträffar o folk kommer fram som kanske inte är lika insatta i världens alla bilmärken och frågar vad det är för bil, en typ av isbrytare. för visst e de kul när man tjötar me folk på träffar
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Någon har säkert en bra förklarning? Kan det vara för att folk ska undra vad det är för bil, så att man ska känna sig unik? Här är ett "fint" exempel på blocket http://www.blocket.se/halland/Ford_Esco … 10&w=3
Tycker själv att det är mesigt att ta bort, känns mer "vågar ej visa vadför bil jag har" Hade jag stylat hade jag definitivt haft kvar emblemet.
Finns flera sidor av myntet. själv tycker ja de oftast ser förjävligt ut me överdimensionerade kromade bokstäver utan "snitts" om bilen är ombyggd och i synnerhet omlackad, standard så e de ju strunt samma.
har du en saab 900 behöver ja inte direkt gå runt å undra om det är en opel/volvo/nissan/humve/dodge osv osv.
sen är de roligare när man e på bilträffar o folk kommer fram som kanske inte är lika insatta i världens alla bilmärken och frågar vad det är för bil, en typ av isbrytare. för visst e de kul när man tjötar me folk på träffar
Håller med. Jag var på stan här om dagen och parkerade bredvid en likadan bil som jag har och när ägaren kom ut frågade han mig "Wow vilken snygg bil! Vad är det för märke?" Var på jag svarade "Det är en likadan som du har en Mazda 6" Herren såg grymt förvånad ut. En liten avstickare från tråden men var tvungen att dra den. Sorry! Själv tycker jag det ser mycket cleanare ut utan märken oavsett om bilen är ombyggd eller ej.
Håller med dom flesta andra, cleanare stuk på bilen. Själv plockade jag bort alla Wannabee emblem som satt på min Mazda när jag köpte den och satte dit alla orginalemblem ist. Tycker de e snyggare utan emblem, men ovanligt att se hela och fina emblem på "gammla" bilar. Så tyckte de passade
min fru o ja satt å diskuterade bilar en dag när hela familjen va ute å söndagsåkte. såg en del fina bilar under tiden däribland nyare audi. Min fru e helt tokig i dom senare audi med devils eyes, för att citera henne: "Hur f-n kan man lägga ut flera hundra tusen på en ny bil å sen sätta på sånt skräp!" Våran V70 ska numer rensas från "skräpet" som sitter på bakluckan (order från högre ort)