zetec skrev:
Tack! Byta ner mig bara för att få en snyggare systemskiss är inget som låter så lockande. Jag gillar verkligen karaktären på mitt DLS framsystem. Tycker Kicker CVR basarna matchar väldigt bra också, och det är ju trots allt viktigast vad mina öron tycker. Frågan är då fortfarande vad jag ska sätta för högtalare i bagagen tillsammans med basarna. De ska alltså inte spela för någon i bilen, de ska spela för dom som ev någon gång står bakom bilen med bakluckan öppen så de inte bara får bas. Jag vill inte ha vad för skräp som helst eftersom resten av grejerna är hyfsade, de ska hänga med och låta bra även fast det inte är de viktigaste högtalarna kanske. Finns det eventuellt ett DLS kit med samma karaktär fast ett steg uppåt. Isåfall skaffa det till framsystem och ta mitt R6A och sätta i bagagen. Annars är ett lockande alternativ att helt enkelt köpa ett till R6A och ha samma framsystem som baksystem. Vad tycker ni andra fanatiker här?
Sätt ett par DLS koaxer där då? 426 eller nåra såna är ju inte fy skam o räcker väl till dem som ska titta på ditt bygge.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1