Sådär, nu har jag investerat i en huvudenhet. Det blev en CDE - 103BT , fick ett bra pris på den, och den har det jag ville ha.
Nu väntar jag bara på Ipod kabeln som inte hade kommit hem och så måste jag lösa antenn kontakten till radion som inte ville passa ? Såg ut som det var samma kontakt som den förra som satt i, men detta hålet var mkt mindre, vet ej om man ska pressa i den eller hur det går till, får forska lite i det. Nån som vet kanske ?
Tack för all hjälp, ni är guld.
Subaru Impreza Wrx STi - Petter Solberg Edition
Honda Civic Type R - 03
Peugeot 206 - 99
Tyvärr ingick det ingen kabel och de hade beställt kabel men hade inte fått hem nån än. Skulle ev få hem imorn.
Och angående antennen, så hade jag ingen aning att de var olika kontakter. Tyvärr är inte bilstereo branschen min hemmaplan Men sådan finns att få tag på lite överallt eller ?
Subaru Impreza Wrx STi - Petter Solberg Edition
Honda Civic Type R - 03
Peugeot 206 - 99
Tyvärr ingick det ingen kabel och de hade beställt kabel men hade inte fått hem nån än. Skulle ev få hem imorn.
Och angående antennen, så hade jag ingen aning att de var olika kontakter. Tyvärr är inte bilstereo branschen min hemmaplan Men sådan finns att få tag på lite överallt eller ?
Hur har det gått?
Pierre
Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK