fattar inte varför många är är negativa mot creatine och protein pulver? som han ovan skrev 6 stora kyckling file elle typ 14 ägg vem i hela världen har tid att stå och göra så mkt mat hela tiden och vem orkar allt det ? Sen som creatine visst det binder vatten kan jag gå med på och många tycker det är fejk och det bara försvinner när man slutar, men tänk ett steg längre då. Några bra saker med det, Man får stora muskler ganska snabbt elle ökar i muskelmassa, sen så får man även synligare muskler snabbare eftersom dom växer snabbare man orkar mkt mkt mer på gymmet samt att man blir piggare i övrigt.
Något dåligt med det kan jag inte se. Samt att det man inte tänker på är att eftersom du kan pressa mer på gymmet jobba hårdare så bygger du ju mkt mer "riktiga" muskler under allt det vattnet som binds, än om du inte tagit tlx creatine. då får du ju ut mer grund muskler pluss att eftersom du binder vatten blir du starkare snabbar och får en mer vältränad kropp, på en snabbare tid.
Så förstår inte varför många klagar på det.Tycker det är toppen att man kan köpa typ creatine som är lagligt samt inte farligt.
Sen om man tänker sig en kille/tjej som tränat i 5 år säger vi första 2 åren höjdes dom skapligt i vikt sen år 3 började det gå allt segare sen år 4-5 står dom på samma vikt och ökar inte i vikter elle något, är det inte bra att kunna ta lagliga produkter för att kunna få ut något av sin träning? Jag hade ielefal blivit trött på att gymma om det inte händer något.
Btw detta är mina åsikter!