Ja:P detta är ett skolarbete och jag ska göra en undersökning om vart ni helst skulle lämna in era bilar. Skulle ni lämna till en stor märkesverkstad, tex Bilia, eller en liten verkstad, tex Speedy?
Alltid lämnat in mina bilar på Meca, alltid fått bra service och även kört förbi med bilar jag tittat på och låtit dem kolla igenom dem för att se om de hittar några "dolda" fel eller liknande.
beror ju på, märkesverkstäder är ju dyrare.. om man vill ha stämpeln i serviceboken så märktesverkstad.. stora jobb lämnar jag åt småverkstäder om jag inte gör själv..olje, tändstift byten gör ja själv.. så jag säger liten verkstad..
Jag har alltid mekat med bilen själv när det varit något med den. Men när passaten var inne på service lämnade jag in den på en liten märkesvärkstad så det får blir mitt svar:) Liten märkesverkstad
Eftersom man får stämpel i boken från dom flesta verkstäder stor eller liten så anlitar jag den som ligger bäst till och det råkar vara en mindre verkstad.
Tråd rensad på ovidkommande inlägg. Svara på frågan eller låt bli att posta
Jag föredrar mindre verkstäder. Fusk förekommer överallt mer eller mindre men så hemskt missnöjd jag var en gång då jag varit hos vw vill jag inte bli igen.. Aldrig haft problem med de mindre ställena och dessutom kommit billigare undan. En eloge till bilia dock som är billiga på kamremsbyte till x40..
beror på, för en service så lämnar jag hellre in bilen på en mindre verkstad då de stora märkesverkstäderna i och runt större städer ofta kör service på ackord = mer fusk
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!