3492
Sök

Nu är OS igång, vilka sitter bänkade framför tv'n ?

Försöker iaf
12 817 Inlägg
13 februari 2010
Trådstartare
#1
Ja nu är äntligen OS igång. Vilka av er sitter bänkade framför tv'n och vad ser ni helst på?

Just nu leder damkronorna med 1-0 efter första perioden smile




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

8 876 Inlägg
13 februari 2010
#2
Jag följer också OS och ser mest på skidåkningen som ska börja nu och givetvis hockeyn.

Fotograf på tierpidag.se

Försöker iaf
12 817 Inlägg
13 februari 2010
Trådstartare
#3
2-0 till svenskorna nu smile egentligen 3-0 men målet dömdes bort, men det är ju sånt man får räkna med.




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

8 876 Inlägg
13 februari 2010
#4
Tråden handlar om vilka son ser på OS och inget annat.
Ni som inte ser på OS låt bli att sabba tråden!

Rensat tråden

Fotograf på tierpidag.se

OEM <3
6 957 Inlägg
13 februari 2010
#5
Kommer titta på en del faktiskt, föredrar vinter framför sommar-OS, inatt är det ju kval i damernas
puckelpist, måste ses big_smile

OEM <3

Försöker iaf
12 817 Inlägg
13 februari 2010
Trådstartare
#6
Ja hockeyn gick ju bra smile
Trist bara på skidskyttet.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

8 876 Inlägg
14 februari 2010
#7
Damhockeyn Kanada - Slovakien 18-0
Eloge till Slovakien som kämpa trots att dom var chanslösa och till publiken som uppträde sportsligt och till och med gav Slovakien stående ovationer vid matchslut.

Fotograf på tierpidag.se

Sleeper
3 084 Inlägg
14 februari 2010
#8
Hamilton skrev:
Damhockeyn Kanada - Slovakien 18-0
Eloge till Slovakien som kämpa trots att dom var chanslösa och till publiken som uppträde sportsligt och till och med gav Slovakien stående ovationer vid matchslut.
hah jasså det blev bara 18-0 jag såg när det stod det 6min in i tredje.
gjorde en bra 3:e period då.

slog på kanalen en snabbis.
Först tänkte jag vafan vad betyder 18-0 Det kan ju inte stämma så dålig kan ju inte Svk vara fattade inte att det var damerna förrän jag såg en hästsvans tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

246 Inlägg
14 februari 2010
#9
Jag såg Sverige-matchen igår, o det gick ju bra. Kollade även första perioden på Canada men det var ju bara ett lag på plan liksom.

Var det inte Canada som tvålade till Bulgarien nåt så otroligt??


roadrage
188 Inlägg
14 februari 2010
#10
läste tidningen idag ang. "fiaskot" från sveriges damer i skidskyttet, tyckte det var jävligt töntigt och omoget av AB och expressen att skriva så. både helena och aco gjorde skitbra ifrån sig, för det är jävligt små marginaler det handlar om med skidskytte. helena bommade inte en enda gång men kom iaf på tolfte plats. låt oss inte glömma att det är hennes sämsta distans, under säsongen har hon kommit på andra plats 2 ggr på den distansen. jag tror själv att det kommer gå mkt bättre för henne på resterande distanser, där det blir mer skytte, för det är hennes styrka.

Försöker iaf
12 817 Inlägg
14 februari 2010
Trådstartare
#11
Hamilton skrev:
Damhockeyn Kanada - Slovakien 18-0
Eloge till Slovakien som kämpa trots att dom var chanslösa och till publiken som uppträde sportsligt och till och med gav Slovakien stående ovationer vid matchslut.
Jaa jag gissade att det skulle bli en förnedringsmatch, lika bra att jag inte satt uppe och såg matchen. 


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 021 Inlägg
14 februari 2010
#12
Väntar på att hockeyn ska börja, är väll det enda som jag ser framemot, möjligtvis skidsprinten som e rätt fräckt också.


Fisketokig
2 997 Inlägg
14 februari 2010
#13
Bänkad vid TVn är väl fel ord.

Följer upp med vad som ska hända och det som hänt så man har lite koll iaf.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
14 februari 2010
#14
Kommer följa hockeyn.

Vore trevligt i fall Bengt Åke och hans manskap skulle försvara guldet men magkänslan är att det i slutet kommer stå mellan Ryssland och Kanada.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Försöker iaf
12 817 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
#15
Nu ska vi hålla tummarna för Kalla smile


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 817 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
#16
JAA!! Där satt den! Charlotte Kalla tog Sveriges första guld!! 10km fristil big_smile

Stort grattis även till Anna Haag som gjorde ett ruggigt bra lopp och slutade på fjärde plats, även det i damernas 10km fristil.


Nu koncentrerar vi oss på herrarnas 15km fristil smile



Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (15 februari 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

OEM <3
6 957 Inlägg
16 februari 2010
#17
te_wik skrev:
JAA!! Där satt den! Charlotte Kalla tog Sveriges första guld!! 10km fristil big_smile

Stort grattis även till Anna Haag som gjorde ett ruggigt bra lopp och slutade på fjärde plats, även det i damernas 10km fristil.


Nu koncentrerar vi oss på herrarnas 15km fristil smile



Mvh Tommy
Surt att han blev snuvad på bronsmedaljen med 1.5 sekund hmm

Dam-hockeyn just nu efter 1:a perioden mellan Sverige och Slovakien 3-2 big_smile

OEM <3

Försöker iaf
12 817 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
#18
Bjork skrev:
te_wik skrev:
JAA!! Där satt den! Charlotte Kalla tog Sveriges första guld!! 10km fristil big_smile

Stort grattis även till Anna Haag som gjorde ett ruggigt bra lopp och slutade på fjärde plats, även det i damernas 10km fristil.


Nu koncentrerar vi oss på herrarnas 15km fristil smile



Mvh Tommy
Surt att han blev snuvad på bronsmedaljen med 1.5 sekund hmm

Dam-hockeyn just nu efter 1:a perioden mellan Sverige och Slovakien 3-2 big_smile
Jaa samma sak med Anna Haag som bara var 6sek (eller var det fem?) från bronset hmm

Damhockeyt är en besvikelse, kommer gå åt helvete mot canada, tyvärr.





Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

453 Inlägg
16 februari 2010
#19
Ferry är GRYM


Försöker iaf
12 817 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
#20
Jokke_ skrev:
Ferry är GRYM
Jepp, OS guld nr två i hamn. Stort grattis Ferry! big_smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök