3388
Sök

Nu är OS igång, vilka sitter bänkade framför tv'n ?

8 876 Inlägg
16 februari 2010
#21
Arrangörerna har intet lyckats så bra i detta OS
Fel på Ismaskiner, tävlande som startar för tidigt eller för sent....låter mera som Kalle Anka cup än ett OS

Fotograf på tierpidag.se

Försöker iaf
12 817 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
#22
Hamilton skrev:
Arrangörerna har intet lyckats så bra i detta OS
Fel på Ismaskiner, tävlande som startar för tidigt eller för sent....låter mera som Kalle Anka up än ett OS
Ja tyvärr är det så. Grafiken var ju inte den bästa heller.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

453 Inlägg
16 februari 2010
#23
Arrangemanget är ju under all kritik än så länge, men det får vi glömma nu när vi tar guld wink


453 Inlägg
16 februari 2010
#24
Damhockey är ju ganska så intressant måste jag säga. Slovakien - Bulgarien  82-0. Stabilt att snitta mer än ett mål i minuten


Sleeper
3 084 Inlägg
16 februari 2010
#25
Jokke_ skrev:
Damhockey är ju ganska så intressant måste jag säga. Slovakien - Bulgarien  82-0. Stabilt att snitta mer än ett mål i minuten
haha tro vad det blitt mot canada

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
#26
Även curlingen ser lovande ut.
Både damerna och herrarna vann deras premiärmatcher idag.

Damerna vann mot Danmark med 6-5
Herrarna vann mot regerande världsmästarna Storbritannien, resultatet kommer jag dock inte ihåg.

Damhockeyn är allt ojämn, ingen större vits att kika på det ännu.
USA spöade Ryssland iaf, vad slutresultatet vet jag inte, men det stod 13-0 sist jag kikade.

Men Norge överraskar i herrarnas ishockey!! big_smile Skitkul att se att det står 0-0 mot Canada efter första perioden spelad. Tycker båda lagen ser jämna ut, men det beror nog mest på att kanadensarna är chockade över det motstånd som Norge lyckas bjuda på. T.om hemmapubliken sitter tysta på läktarna, även de lär vara något snopna över hur matchen ser ut. Intressant smile

Grotnes i mål spelar ju suveränt.




Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (17 februari 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
#27
Jokke_ skrev:
Damhockey är ju ganska så intressant måste jag säga. Slovakien - Bulgarien  82-0. Stabilt att snitta mer än ett mål i minuten
Haha, detta måste ju vara ett bra tag sedan?



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 182 Inlägg
17 februari 2010
#28
Sitter å kolar på Norge Kanada smile Imponerande första peroid av Norge

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
#29
Niklas1987 skrev:
Sitter å kolar på Norge Kanada smile Imponerande första peroid av Norge
Ja oja och andra perioden var inte så tokig den heller även om den perioden slutade 3-0 till Canada.
Men som sagt, Norge överraskar smile Får se vad som händer i tredje perioden.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 182 Inlägg
17 februari 2010
#30
te_wik skrev:
Niklas1987 skrev:
Sitter å kolar på Norge Kanada smile Imponerande första peroid av Norge
Ja oja och andra perioden var inte så tokig den heller även om den perioden slutade 3-0 till Canada.
Men som sagt, Norge överraskar smile Får se vad som händer i tredje perioden.



Mvh Tommy
Kanadickerna kom gång oredentligt i den 3:e trodde faktikt att Norge skulle kunna klämma in en eller två puckar i den tredje.

Ryssland mot Lettland nu då smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

OEM <3
6 957 Inlägg
17 februari 2010
#31
Det är imorrn mitt OS börjar på allvar, HOCKEY! big_smile Då jävlar ska Douglas Murray visa vart skåpet ska stå big_smile eller iaf visa hur hård en sarg kan vara tongue

OEM <3

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
#32
Niklas1987 skrev:
te_wik skrev:
Niklas1987 skrev:
Sitter å kolar på Norge Kanada smile Imponerande första peroid av Norge
Ja oja och andra perioden var inte så tokig den heller även om den perioden slutade 3-0 till Canada.
Men som sagt, Norge överraskar smile Får se vad som händer i tredje perioden.



Mvh Tommy
Kanadickerna kom gång oredentligt i den 3:e trodde faktikt att Norge skulle kunna klämma in en eller två puckar i den tredje.

Ryssland mot Lettland nu då smile
Jag kikade aldrig tredje perioden, jag hade tippat på 8-1 när jag gick å la mig innan tredje.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
#33
Bjork skrev:
Det är imorrn mitt OS börjar på allvar, HOCKEY! big_smile Då jävlar ska Douglas Murray visa vart skåpet ska stå big_smile eller iaf visa hur hård en sarg kan vara tongue
Jaa men först är det damkronorna mot Canada, får ju se hur det slutar.
Curling är det idag, både svenska damerna och herrarna.
Och så verkar det som att damernas alpina tävling blir av ikväll.




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 817 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
#34
Nej nej nej!! Anja Persson körde ur rejält, hoppas inte OS är över för henne nu.. och hoppas verkligen att inte hennes karriär är i fara.

Usch! Klippet finns här:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ … 6628017.ab




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
18 februari 2010
#35
Tre kronor mot Tyskland

Tyskarna spelar ruskigt bra, domarna är som vanligt lika konsekventa som en gravid kvinna med pms och ställning 0-0 efter 1 period. smile


Försöker iaf
12 817 Inlägg
18 februari 2010
Trådstartare
#36
sirmiro skrev:
Tre kronor mot Tyskland

Tyskarna spelar ruskigt bra, domarna är som vanligt lika konsekventa som en gravid kvinna med pms och ställning 0-0 efter 1 period. smile
Jaa det ser ut att bli en skön match smile Tror inte Stefan Liv har rätt iaf, som tippade på 6-2. Så stora marginaler blir det nog inte.

Samtidigt kan man ju nämna att damkronorna blev utklassade av Canada, vilket nu inte var sådär jätte överraskande. 1-13 blev det väl för svenskorna där.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 182 Inlägg
19 februari 2010
#37
Satan, kanada Schweiz 2-2 big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Försöker iaf
1 998 Inlägg
19 februari 2010
#38
Har hittils kollat på anjas åk idag och sen de 2 sista omgångarna i curlingen mellan sverige och danmark.

Men jävligt dålig säkerhet. Många som skadar sig och i rodel va de ju fan helt absurt.

Får se om man orkar se något mer av os. Sämsta os i mitt liv iaf....

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

RS
886 Inlägg
19 februari 2010
#39
Tittade precis på Schweiz-Kanada i hockey herrar. Kul match, när Schweiz så när plockar 3 poäng av kanadensarna! big_smile Grymt målvaktsspel och enormt lagspel kan göra väldigt mycket i hockey, även mot enorm världstalang som crosby o grabbarna!

Focus RS

8 876 Inlägg
19 februari 2010
#40
Instämmer...helt otrolig match av Schweiz och deras målvakt var ju i världsklass.
Nu inväntar jag nästa match Slovakien - Ryssland

Fotograf på tierpidag.se


Sök