2984
Sök

Ingen ström till hallgivaren Mitsubishi galant gti 16v

18 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
Tjena ja har en Mitsubishi galant gti 16v,  Jag har ingen ström upp till hallgivaren och vill därför ite starta:rolleyes:  Jag har kollat alla kablar och ingett har hjälpt, jag testade dra en kabel från batteriet till hallgivaren och då startade den med en gång, vad kan det vara för fel på den? någon som har el schema eller vet vad det kan vara:)   tomgångsmotorn tickade oxå igång när jag drog kabeln,

Motborgare
1 099 Inlägg
17 februari 2010
galantgti16 skrev:
Tjena ja har en Mitsubishi galant gti 16v,  Jag har ingen ström upp till hallgivaren och vill därför ite starta:rolleyes:  Jag har kollat alla kablar och ingett har hjälpt, jag testade dra en kabel från batteriet till hallgivaren och då startade den med en gång, vad kan det vara för fel på den? någon som har el schema eller vet vad det kan vara:)   tomgångsmotorn tickade oxå igång när jag drog kabeln,

Du får hitta ett schema och se var den skall vara inkopplad. Skulle tro att det är ett relä som styrs av tändingslåset som problemet bottnar i.

-- K

18 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
aa ja har oxå tänkt att söka vart kabeln kommer ifrån men jag hittar inte några kopplings scheman:(

Någon som vet vr man får tag på elschema från hallgivaren och bakåt roll
Senast redigerat av galantgti16 (17 februari 2010)

Sök