Kul!! Detta kommer följas=) Jag kommer göra likadant med min gule senare iår fast min ska vara total nedplockad, dvs motor och inredning ska ur å sen hellack utvändigt som invändigt Sen får min röde nog samma behandling om jag fortfarande har lust nästa år=) hehe Jag är åxå nyfiken på vad det blir för färg=) Lycka till!!
Kul!! Detta kommer följas=) Jag kommer göra likadant med min gule senare iår fast min ska vara total nedplockad, dvs motor och inredning ska ur å sen hellack utvändigt som invändigt Sen får min röde nog samma behandling om jag fortfarande har lust nästa år=) hehe Jag är åxå nyfiken på vad det blir för färg=) Lycka till!!
jo hade ju helst gjort det med men jag har "lånat" platsen som bilen står på så kan inte ha den stå där hur länge som helst därför får det bli snabbast möjliga lösning men utan att tumma på kvaliten. Ja hoppas du finner insperation är ju jävligt kul när det blir klart. som jag sa innan så kommer den bli cleant org stylat så det lutar åt laserblå. lycka till med dina
Med eller utan rails? Är inte så duktig på att Photoshoppa så kom gärna med eller idéer eller posta gärna en bild, blir det med rails så kommer dom bli lackad i silver tror jag
Jag röstar för utan rails.. Hela bilen får en lägre profil och ger ett snabbare intryck. Men det är bara min åsikt, jag har bilder både med och utan rails på min V70R..
Med eller utan rails? Är inte så duktig på att Photoshoppa så kom gärna med eller idéer eller posta gärna en bild, blir det med rails så kommer dom bli lackad i silver tror jag
Jag röstar för utan rails.. Hela bilen får en lägre profil och ger ett snabbare intryck. Men det är bara min åsikt, jag har bilder både med och utan rails på min V70R..
Jag tror också på utan rails, beställt lister till taket så nu är det försent att ångra sig
-Akerfeldt- skrev:
Med rails, tycker de ska sitta på en kombi
Just därför utan, hehe. Lever ju i en slags förnekelse och hoppas en dag att bilen kommer förvandla sig till en fullblodad sport bil.. drömma kan man ju iaf
Masen_Racing skrev:
Det här verkar intressant så detta ska följas Ser bra ut nu iaf ! Vad blir det för färg då ?
Mvh Masen
Jo det börjar ordna upp sig, det blir laserblå är det tänkt, inte klart än men det lutar åt det.
Var iväg idag och gjorde det sista (tror jag) inför lacken, kommer lite bilder under dagen imorgon. Sen hoppas jag att det bär iväg ska bara stämma av med transporten oxå.