Hej jag bor i norrköping och skulle behöva meka lite med min bil men tyvärr har jag inget garage så jag undrar om någon vet något jag kan hyra i närheten. Jag bor i Norrköpings innerstad:D. Jag kan till max betalla 1000kr men jag behöver det bara 2-3 månader.
Den lokalen som en annan hyr ligger på 120 Kvm mekyta samt 100 Kvm loft.... Är 3 pers som delar på den och lägger då 800:- i månaden var.... Då är det alltså hyra och elförbrukningen inräknad i detta.... Dock ligger detta i Motala och inte i Norrköping så misstänker att priserna är en aning olika mellan dom 2 städerna ja
Senast redigerat av Volvo-nisse (28 februari 2010)
Den lokalen som en annan hyr ligger på 120 Kvm mekyta samt 100 Kvm loft.... Är 3 pers som delar på den och lägger då 800:- i månaden var.... Då är det alltså hyra och elförbrukningen inräknad i detta.... Dock ligger detta i Motala och inte i Norrköping så misstänker att priserna är en aning olika mellan dom 2 städerna ja
och sen skiljer det ju en hel del i vem som hyr ut det osv..
men räkna men minst 1000kr månaden och då har du kommit undan relativt billigt ändå..
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Sant så sant... I detta fallet är det i en gammal industrilokal som styckats upp i 3 skepp.... Samt en privatperson som köpt upp området så klagar inte på varken ytan eller hyran....