3826
Sök

20 års present till en tjej ?? Jag behöver tips på upplevelser man kan ge bort !!!

223 Inlägg
1 mars 2010
hon bad om en livsupplevelse. jag gav henne vinterkräksjukan.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
3 mars 2010
drivein skrev:
hon bad om en livsupplevelse. jag gav henne vinterkräksjukan.

Hahha smile

Hur fan har det gått? Har hon fyllt år än och vad fick donnan din ?
Sitter lite o funderar till sommaren vad jag skall ge min tjej, men jag tror det lär bli en biljett till Metaltown, svinbraband där smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

GREASEMONKEY
822 Inlägg
5 mars 2010
Trådstartare
Hon fyller inte riktigt ännu, det är några veckor kvar smile

Mvh S.Österdahl

Roos
5 mars 2010
Är tjejer i allmänhet såhär tråkiga som ni får det att låta? Spa och romantiska middagar och skit.. Jag själv fick en vinterbil att leka sönder (då jag för evigheter sedan inte var singel) och en ny grill till bilen + fin olja, uppskattas som fan. Tror det är svårt att fråga personer som inte är insatta alls i hur just din tant är som person om råd. Alla gillar olika saker.. Eller det trodde jag iaf tills jag läste det här haha lol

GREASEMONKEY
822 Inlägg
5 mars 2010
Trådstartare
Jo men i allmänthet så får man ju idéer av alla tips eller hur, jag har fått lite idéer ialf, men jag velar lite på vilket av dom ..
Senast redigerat av 770_EVOLVE (5 mars 2010)

Mvh S.Österdahl

Roos
5 mars 2010
770_EVOLVE skrev:
Jo men i allmänthet så får man ju idéer av alla tips eller hur, jag har fått lite idéer ialf, men jag velar lite på vilket av dom ..

Sant smile

<3 Japs
680 Inlägg
5 mars 2010
Roos skrev:
Är tjejer i allmänhet såhär tråkiga som ni får det att låta? Spa och romantiska middagar och skit.. Jag själv fick en vinterbil att leka sönder (då jag för evigheter sedan inte var singel) och en ny grill till bilen + fin olja, uppskattas som fan. Tror det är svårt att fråga personer som inte är insatta alls i hur just din tant är som person om råd. Alla gillar olika saker.. Eller det trodde jag iaf tills jag läste det här haha lol

Men sen är ju inte du som alla andra brudar heller wink lol

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Roos
7 mars 2010
Arcangelus skrev:

Va nu förstår jag inte alls hur du menar roll

GREASEMONKEY
822 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
Nu är det fixat ialf, jag berättar efter att hon fått sin present smile det blev något enkelt men också vad jag hoppas ialf väldigt uppskattat att få wink

Mvh S.Österdahl

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
15 mars 2010
Fyllde 25 igår=) min brud bjöd mig på Strippklubb och barrunda i göteborg med lapdance för båda två, det var sjukt uppskattat=)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
15 mars 2010
Arcangelus skrev:
Roos skrev:

Hahaha snällt wink Nej men jag håller med, tycker att det låter urtrist!
Som någon sa - fallskärmshoppning, mc-kort mm, sånt är riktigt bra presenter! Sen visst, inte så många tjejer som vill ha mc-kort kanske, men det finns ju många såna saker.. Middag kan man ju gå på när som helst.. tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
15 mars 2010
SatansWrath skrev:
Fyllde 25 igår=) min brud bjöd mig på Strippklubb och barrunda i göteborg med lapdance för båda två, det var sjukt uppskattat=)

Du verkar ha hittat en härlig tjej! Skulle lätt kunnat göra det för den jag var tillsammans med! Inte många tjejer som skulle göra det.. smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

GREASEMONKEY
822 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
SatansWrath skrev:

Göttmos, go present ! Gz !
Senast redigerat av 770_EVOLVE (15 mars 2010)

Mvh S.Österdahl

GREASEMONKEY
822 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
Reeplayed skrev:
Arcangelus skrev:
Roos skrev:

Hahaha snällt wink Nej men jag håller med, tycker att det låter urtrist!
Som någon sa - fallskärmshoppning, mc-kort mm, sånt är riktigt bra presenter! Sen visst, inte så många tjejer som vill ha mc-kort kanske, men det finns ju många såna saker.. Middag kan man ju gå på när som helst.. tongue

Det kan man ju göra med vad som helst också wink om man bara vill

OT men jag hörde talas om en snubbe som ville bjuda sin tjej på fin fin restaurang och hon ville inte det, hon ville ha en gyllende måsen (Mc) .. xD folk kan vara olika alltså !

Mvh S.Österdahl

GREASEMONKEY
822 Inlägg
23 mars 2010
Trådstartare
Så nu är presenten levererad, det blev en Weekend i paris (2-3 nätter beroende på hotell) och hon blev överlycklig då hon alltid velat se Paris, sen fick hon en enligt mig väldig kostsam bukett men väldigt uppskattat, kanske lite borring för de flesta men har man en tjej som älskar att resa så blev det en fullträff wink

Mvh S.Österdahl

<3 Japs
680 Inlägg
23 mars 2010
Shit...en annan är Smålänning. Hade blivit ett örngott och 2 korvkuponger på IKEA...

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Sök