Tänkte hör med folket här hur de se ut i Värnamo när det gäller träffar. Då jag själv kommer vara där rätt mycket i och med tjejen bor där. se om intresse finns. City gross är ju en schysst parkering.
vad sägs om att ha en träffa nu på lördag ? några bra platser? kiosken vid willys bruka la vara ett ställe men tänkte mer på att de kan bli bra så kanske vi ska köra på någon större? citygross stänger ju 21
Naee.. Får vi dra en annan gång tycker jag! Jag är på ialfall, kan nog fixa lite mer folk! Man borde starta någon Värnamo ~racing clubb eller något. ;P
Naee.. Får vi dra en annan gång tycker jag! Jag är på ialfall, kan nog fixa lite mer folk! Man borde starta någon Värnamo ~racing clubb eller något. ;P
wernamo performence? eller lever jag fortfarande i 2009 talet?
wernamo performence? eller lever jag fortfarande i 2009 talet?
skulle tro att rester av WP fortfarande lever kvar, så bli medlemmar och kör igång me lite träffar!! Länge sen de va nått i vmo nu..om inte annat starat en nu klubb!! bara det finns nån som driver det lite så ska de inte va några problem Blir de nått så dycker ja mer än gärna upp!! mvh!