Nu är de nya bladfjädrarna slipade jämna och ett fint jämt lager hammarlack är sprutat på. Ser otroligt fint ut. Nästen för fint för att ha under bilen. Slutar väl med att den får stå i garaget och inte användas

.
![http://www.forumbilder.se/images/f5122010329514282.jpg]()
![http://www.forumbilder.se/images/ec1220103353138d8.jpg]()
Har försökt hitta bussningar till rambenen bak så jag kan montera mina shackel som syns på bilden ovan. Diametern på hålet i rambenen är 20 mm och diametern på shacklet är 12mm. Alltså måste det finnas någon bussning som ska sitta där. Synd man inte tänkte på sådant när man rev bilen för 1 år sen.. Någon som vet var man kan skaffa dem? har kollat på ralloy, rallydesign osv men de verkar inte ha några på websidan iaf.
Sen skulle jag behöva få fatt i hela "kittet" så jag kan skruva dit bakaxeln på bladfjädrarna. Även den fästplattan som man fäster dämparna och sist de 2 bultarna man fäster upp bladfjädrarna. Hittar inte sådant på någon av följande sidor heller.
Lexman: Jag har modifierat fästena nu och nu linjar de i stort sett precis med länkarmarna så de fick höjas upp ganska mycket till

Skönt att ha det färdigt.
mrpete: Nej tyvärr har jag inte fått tag på någon axel ännu. Ska troligen försöka hitta en och renovera själv. När man ändå ska svetsa lite fästen osv till den så känns det lite dumt att köpa en ny från bakaxeldelar.se och ge 10 000 för en 1031 med torsendiff.
1EVOXIN1: VIll jag ha ut bilen tidigare blir det en Weber motor med runt 250-270 sughästar. Har fallit lite för det vassa ljudet och varvvilligheten i sugisar. Men ifall det blir en weber blir det någon volvospis. Blir det överladd så blir det troligen en saab b205 kortmotor med ett recept på ca 400hk.