3201
Sök

"Fel" att ha Nürburgringdekal när man inte har kört där?

9 108 Inlägg
14 mars 2010
Här har ni massa svenska banor (och Nürburgring)

under kartor.
http://www.dekaltrim.nu/meny3.asp?maing … oup=Kartor

OEM <3
6 957 Inlägg
14 mars 2010
MilleN skrev:
Här har ni massa svenska banor (och Nürburgring)

under kartor.
http://www.dekaltrim.nu/meny3.asp?maing … oup=Kartor

Gotland ring se rätt lockande ut big_smile Sj. så är jag sugen på en resa till ringen eller Gotland i sommar, får se hur det bli tongue

Jag tänkte sätta en Ringen-dekal på lill-Golfen just för att reta upp folk tongue

OEM <3

tysk.
592 Inlägg
14 mars 2010
Det är väl vad man själv tycker som spelar någon roll?

FreddeK
14 mars 2010
dekaltrim nejtack

Got VTEC?
1 593 Inlägg
14 mars 2010
Äsch, kan alla andra klistra på "M" på sina 318's, "R" på sina 740's, "Type-R" på sina Civic LSi's osv så kan du klistra på din Nürburgringdekal. Jag skiter nog ganska mycket i om du har varit där eller inte, tycker själv att det ser schysst ut att ha samma typ av dekal som Nürburgring på bilen oavsett om man varit där eller inte.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 mars 2010
Takashi skrev:
Äsch, kan alla andra klistra på "M" på sina 318's, "R" på sina 740's, "Type-R" på sina Civic LSi's osv så kan du klistra på din Nürburgringdekal. Jag skiter nog ganska mycket i om du har varit där eller inte, tycker själv att det ser schysst ut att ha samma typ av dekal som Nürburgring på bilen oavsett om man varit där eller inte.

Precis vad jag satt och tänkte... Emblemtrim är ju inte kul... Dekalern kvittar väl.

Få smisk av en gammal Golf Gti om man själv har typ en Volvo GL det står turbo på... lol
Då skulle man ju hellre tona ner bilens utseende isf. T.ex göra en Rover 216 av min.. Haha.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

564 Inlägg
14 mars 2010
Jag satte dit min dekal när jag var nere förra året och körde. Kändes riktigt fint att i kvällssolen efter en dag på banan tvätta av bakluckan och klistra dit märket.

Jag tycker du ska göra som du själv känner, men om du nu känner att det är något mycket speciellt med banan och dekalen kanske det är värt att vänta. smile Jag bryr mig inte om folk sätter dit den fast de inte kört där.
Senast redigerat av groze (14 mars 2010)

593 Inlägg
14 mars 2010
Ja häng dit ett M3-emblem när du ändå är i farten.....

12 Inlägg
14 mars 2010
Vänta till sommaren så drar vi ner och kör ett varv med 328orna och sen klistrar vi på dekalerna!

u&#653;op &#477;p&#305;sdn &#477;d&#654;&#647; u&#592;&#596; &#654;&#1503;&#1503;&#592;&#477;&#633; no&#654; &#729;&#477;n&#633;&#647; s&#647;&#305;

754 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Jerk-R skrev:
Ja häng dit ett M3-emblem när du ändå är i farten.....

Jag skrev i mitt första inlägg att jag avskyr idiotförklaringar, gött jobbat grabben!
Senast redigerat av D_Nilsson (14 mars 2010)

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

754 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
Hartsner skrev:
Vänta till sommaren så drar vi ner och kör ett varv med 328orna och sen klistrar vi på dekalerna!

Det låter som en toppenidé! Hoppas jag har hittat jobb då så man har råd smile

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

radera tack
16 Inlägg
10 juli 2010
Att köra på nürburgring som motorintresserad är en så speciell känsla (speciellt första gången) med atmosfären, de glada entusiasterna,

Varför Köra på ringen?

Varför riskerar jag så mycket på ringen? Många frågar. Mitt svar: Jag vet inte, men jag älskar det nästan över allt annat. Att köra max där är en så fantastisk känsloladdad upplevelse, speciellt när man slutar tänka och kör endast på känsla, man blir... liksom en med bilen. Jag har hittat mitt kall, och jag kommer nog inte lägga av på låååång tid. Läkare kallar sjukdomen "Ring-worm" och det finns inget känt botemedel,
jag är smittad bortom all räddning.

med det vill jag säga, vänta med att sätta på dekalen

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
10 juli 2010
Jag skulle inte sätta dit dekalen fören jag varit där och kört, ska köra där vart efter och då hamnar dekalen där men inte innan.

Såg en bil häromdagen som hade dekalen och texten: neverbeen i mitten, då är det ok wink .

- Time Attack -

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 juli 2010
NIzmO skrev:
Jag skulle inte sätta dit dekalen fören jag varit där och kört, ska köra där vart efter och då hamnar dekalen där men inte innan.

Såg en bil häromdagen som hade dekalen och texten: neverbeen i mitten, då är det ok wink .

Då borde det väl funka med texten "will be" också.. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 212 Inlägg
10 juli 2010
håll din dröm verklig!!! dekal eft körning och då kan du vara ärlig...

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....

221 Inlägg
10 juli 2010
Om du sätter deklen på bilen och sen någon frågar dig om du kört där och du säger "Nej det har jag inte."

Hur känns det tycker du?

Jag har varit där nere och åkt några varv och köpte 2st dekaler men sätter dom inte på bilen då verken jag eller min bil har kört där.

KHRacing
10 juli 2010
norpan skrev:
Jag tycker det är okej att ha en dröm klistrad på bakluckan!

En fråga: Finns det dekaler med svenska racebanor i samma stil? skulle vilja ha GELLERÅSEN, där har man kämpat ett par gånger med förra bilen, under Kolsva MS banracedag med PR licens. Det är ju såå jäkla kul! Det vore fint o ha råd att köra banracing på heltid smile

b sök på www.rejsa.nu finns en tråd om exdakt detta där

Sök