Att ni orkar gnälla? Kan ju nästan tro att ni är avensjuka på han! Det är väl bara att säga grattis till han, att han gjorde en låt som många tycker om... Tycker själv att den skulle varit bättre med annan text, för det är ju ganska skönt bas m.m i den. Men men, smaken är som baken....
Det bästa med hela boten anna är musikvideon, när han kör beachbuggyn, och de zoomar in på hastighetsmätaren, för att man ska bli imponerad av hur fort han kör, när den går från 60 till 70... Jag gråter av skratt varje gång...
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Oh fan. Kommer grabben från Halland? Trodde att han kom ifrån Skåne pga att videon var inspelad i Björket/Hässleholm/Skåne. (+att någon här i tråden skrev att han bodde i närheten av Hässleholm/Osby) Men det skulle ju förstås förklara hans svaga "skånska" dialekt.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
haha fan den är ju klockren! En kille som kör truck här på jobbet spelar den alltid i trucken! hör han på över hundra meters avstånd när han kommer! haha
Oh fan. Kommer grabben från Halland? Trodde att han kom ifrån Skåne pga att videon var inspelad i Björket/Hässleholm/Skåne. (+att någon här i tråden skrev att han bodde i närheten av Hässleholm/Osby) Men det skulle ju förstås förklara hans svaga "skånska" dialekt.
han bor i halmstad.. som jag.. men aldrig sätt människan för det.. men jag har ingen "svag skånsk dialekt"
han bor i halmstad.. som jag.. men aldrig sätt människan för det.. men jag har ingen "svag skånsk dialekt"
Man brukar ju hör skillnad på halländska och skånska. Tänkte mest på att han fått skånska inslag i sin dialekt, för någon "ren" halländska, det har han inte
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Det hade inte så mycket med bilden att göra som det faktum att strikt policy på garaget är att alla referenser till en site som heter exi*****.se är bannlysta.
(Och nu vill vi inte ha några rolighetsministrar som läser detta och försöker att prova att länka material på "skoj" för då åker man ut från garaget)
Göran Moderator
BMTech skrev:
He he snuskhummer är jag men göran gjorde rätt detta är ju ett familje forum Nä skämt o sido den var lite magstark så åter till topic .......
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI