Ur med taket och fram med svettsen så det sitter ordentligt
Jag har ingen lust att lacka om taket igen heller. Sen har jag en aning om att skulle slå sig rätt ordentligt även om kyler hela tiden också men hade det varit nån annan skit bil hade lätt kunnat gjort de
Vad gör det om det slår sig lite, taket är så litet på den där så det syns knappt Ska du byta dämpare på kärran? Antar att den kommer bli lite nedtyngd bak i
Hehe jo det är sant Det blir nog bara dom längre original fjädrarna i bak på den då jag har hårdare dämpare och fjädrar på den redan! alt blir det gummi kuddar i bak fjädrarna
Jo då ca 550 liter är den på! Det är ju klart att jag ska täta runt lådan annars förlorar man ju själva poängen med vägg Men jag ska göra klart covers och dyligt innan jag tätar. Tätningen blir i höjd med C-stolpen iaf.
Då har man gjort dagens pass i garaget :-) nu blir det en svalkande öl och varva ner lite (det är ju ändå fredag) blev klar med lådan och har börjat tillverka säkringshållare av egen modell i kväll!!!
Fan vilken tid allt tar! man börjar ju bli orolig att man inte ska hinna klart till elmia! men på nåt sett ska jag ner och spela med bilen oavsett hur det ser ut!!
Skit! första spelningen gjord på elmia! och det va första för bilen överhuvudtaget det också och det slutade på 147,4 db! men andra repan utan att ha laddat batterierna plus att jag demade lite imellan blev 148,4 db så om man får fin lira lite så kan de bli bra :-)