hur går det för dig fått basen fixad? och så är jag nyfiken på hur högt du spelar med musik nu=) så jag vet hur mycket jag måste öka innan tävlingen på lördag.. för du skulle vara med där va? själv tog jag hem segern i bollnäs i lördas på 150.4
fan va kul för dig! jag spelade 149,7 med musik och kassa basar i mariestad så det gav väll svaret på om dom är lagade! det är inte lätt att få ett par nya omkoningssatser! jag ska nog inte vara med på lördag med v70in men det kommer kanske en liten blå istället! men vi får se hur det blir med de!
Det är är jävligt tungt med de tyvär :-( men nu när det är ny ägare på carbonize så kanske det blir lite bättre drag på dom! men jag ska nog byta märke snart om det inte blir nå nya grejjor men då blir det nog inte 18" pga plats brist. det blir nog många mindre basar i stället! och en annan kombi bil till nästa säsong så man man vågar göra som man vill utan att tänka på bilen så mycket :-)
Det är är jävligt tungt med de tyvär :-( men nu när det är ny ägare på carbonize så kanske det blir lite bättre drag på dom! men jag ska nog byta märke snart om det inte blir nå nya grejjor men då blir det nog inte 18" pga plats brist. det blir nog många mindre basar i stället! och en annan kombi bil till nästa säsong så man man vågar göra som man vill utan att tänka på bilen så mycket :-)
okej.. blev bil byte för min del oxå nu då toppen på golfen inte ville någe mer med mig.. så nu blir det vägg bygge i en kadett c 78a.. med 4st 12or.. så hoppas att det kan spela lite mer än i golfen..