3255
Sök

Bas bygge volvo v70n

Designer.
1 260 Inlägg
4 april 2010
150.9 är inte allt för dåligt smile Man hittar inte alltid rätt på engång big_smile

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

leg. Dåre
64 Inlägg
6 april 2010
Trådstartare
MIKK0 skrev:
150.9 är inte allt för dåligt smile Man hittar inte alltid rätt på engång big_smile

hade ju kunnat hoppas på högre! man gör ju inte de tyvär. men det är bara att bygga om och försöka igen tongue

7 Inlägg
6 april 2010
Du får ta o höra av dig om du ska ha hjälp så kanske jag har lite tid o hjälpa med om de behövs, har ju lite o göra själv men ska inte vara omöjligt smile

leg. Dåre
64 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
XeroZ skrev:
Du får ta o höra av dig om du ska ha hjälp så kanske jag har lite tid o hjälpa med om de behövs, har ju lite o göra själv men ska inte vara omöjligt smile

det va snällt det grannen smile man är ju inte direkt van med att få nån hjälp överhuvudtaget!

1 312 Inlägg
2 maj 2010
hur går det för dig fått basen fixad? och så är jag nyfiken på hur högt du spelar med musik nu=) så jag vet hur mycket jag måste öka innan tävlingen på lördag.. smile för du skulle vara med där va?
själv tog jag hem segern i bollnäs i lördas på 150.4

Ljudbutiken.nu

leg. Dåre
64 Inlägg
2 maj 2010
Trådstartare
fan va kul för dig! jag spelade 149,7 med musik och kassa basar i mariestad så det gav väll svaret på om dom är lagade! det är inte lätt att få ett par nya omkoningssatser! jag ska nog inte vara med på lördag med v70in men det kommer kanske en liten blå istället! men vi får se hur det blir med de!

Oftare ökänd än okänd...
54 Inlägg
2 maj 2010
Fränt bygge smile

1 312 Inlägg
4 maj 2010
okej.. tråkigt.. hoppas du får tag på dom snart iallafall.

Ljudbutiken.nu

leg. Dåre
64 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
eriksson84 skrev:

Det hoppas jag också men nu har jag ett väldigt bra nummer jag kan ringa så nu jäklar :-P

Designer.
1 260 Inlägg
4 maj 2010
wirman skrev:
eriksson84 skrev:

Det hoppas jag också men nu har jag ett väldigt bra nummer jag kan ringa så nu jäklar :-P

118118? yikes

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
4 maj 2010
MIKK0 skrev:
wirman skrev:
eriksson84 skrev:

118118? yikes

HAHA

leg. Dåre
64 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
MIKK0 skrev:
wirman skrev:
eriksson84 skrev:

118118? yikes

Nä du det är lite bättre än de lol

1 312 Inlägg
4 maj 2010
wirman skrev:
eriksson84 skrev:

det låter bra det.. smile hin få det fixat före lördag.. smile

Ljudbutiken.nu

leg. Dåre
64 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
eriksson84 skrev:
wirman skrev:
eriksson84 skrev:

det låter bra det.. smile hin få det fixat före lördag.. smile

Skulle inte tro det blir fixat före lördag iaf men jag dyker säkert upp och lirar lite men jag blir nog inte med på tävlingen.

leg. Dåre
64 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
nånting händer iaf! Dörrsidorna fram helt isär tagna för modifiering :-) fy fan vad limmet satt på dom :-(
https://www1.garaget.org/gallery/archive/10515/921290_cc7qx0.jpg
Då var dörrsidorna påbörjade igen då!
Senast redigerat av wirman (4 maj 2010)

1 312 Inlägg
1 juni 2010
tja får du nå basar fixade? smile

Ljudbutiken.nu

leg. Dåre
64 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
eriksson84 skrev:

Det är är jävligt tungt med de tyvär :-( men nu när det är ny ägare på carbonize så kanske det blir lite bättre drag på dom! men jag ska nog byta märke snart om det inte blir nå nya grejjor men då blir det nog inte 18" pga plats brist. det blir nog många mindre basar i stället! och en annan kombi bil till nästa säsong så man man vågar göra som man vill utan att tänka på bilen så mycket :-)

1 312 Inlägg
15 juni 2010
wirman skrev:
eriksson84 skrev:

Det är är jävligt tungt med de tyvär :-( men nu när det är ny ägare på carbonize så kanske det blir lite bättre drag på dom! men jag ska nog byta märke snart om det inte blir nå nya grejjor men då blir det nog inte 18" pga plats brist. det blir nog många mindre basar i stället! och en annan kombi bil till nästa säsong så man man vågar göra som man vill utan att tänka på bilen så mycket :-)

okej.. blev bil byte för min del oxå nu då toppen på golfen inte ville någe mer med mig.. så nu blir det vägg bygge i en kadett c 78a.. med 4st 12or.. så hoppas att det kan spela lite mer än i golfen..

Ljudbutiken.nu

6 558 Inlägg
5 december 2010
jaha  har herrn lagt ner sina projekt lr  hmm   tack killen för den sönder-spelade torkarmotorn tongue  smile  pööössssssssss wink

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Sök