2655
Sök

Vad är detta för pryl och vad används den till??

hej vad gör du?
416 Inlägg
21 mars 2010
Trådstartare
såg från ett forum på rejsa.nu & alla diskuterar om vad detta är för någon pryl. Ngn hära som vet ? big_smile
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=6 … mp;start=0

https://www1.garaget.org/gallery/archive/55121/882391_x3i1yk.jpg

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

NissanMotorsport
21 mars 2010
En stekpanna, man sätter i dom nyinköpta kolvarna i där, steker dom på en lagom värme innan montering.. haha nej jag vet inte..

1 697 Inlägg
21 mars 2010
Skulle kunna vara ett spel. Man kanske lägger en boll i varje hål och sen ska man försöka hålla balansen. Typ som ett labyrint spel?

the_lion
21 mars 2010
koka ägg med den?

Totalljud.se
101 Inlägg
21 mars 2010
Japp, Ja tror också på någon del till en äggkokare.

/Chrille
Billjud och tillbehör från US Blaster, Autotek och Maxgear ---> Totalljud.se

Herr Klåfinger
214 Inlägg
21 mars 2010
Jag tror att man ska grilla äpplen med den  O_o

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

the_lion
21 mars 2010
nu vet jag!

det är en pingisbollhållare ^^

1 534 Inlägg
21 mars 2010
något man sätter fem runda saker i som man sänker ned i något`?
tex nåt instrument och koka ägg/potatis eller nåt med kanske

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 mars 2010
Superavancerat pingisracket?
Hahahaha! lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 235 Inlägg
21 mars 2010
Bordstativ för varm stekpanna kanske?

the_lion
21 mars 2010
pungkulshållare? näää skämtar bara :p

9 Inlägg
22 mars 2010
Den används vid uppvärmning av t.ex. glögg, gissar att man även kan servera snapsglas och dyl. med den.

Gamgubben hade precis en sån där då vi var och rensade prylar hos han för några veckor sedan, komplett med små "bägare". Tanken är väl att man hakar den runt en kastrull som man sedan kokar vatten i och på så sätt minskar väl chansen avsevärt att man bränner drickan.

Mycket lyckad första post också, måste jag säga.

3 259 Inlägg
22 mars 2010
Acepalm skrev:
Den används vid uppvärmning av t.ex. glögg, gissar att man även kan servera snapsglas och dyl. med den.

Gamgubben hade precis en sån där då vi var och rensade prylar hos han för några veckor sedan, komplett med små "bägare". Tanken är väl att man hakar den runt en kastrull som man sedan kokar vatten i och på så sätt minskar väl chansen avsevärt att man bränner drickan.

Varför är då hela plattan med hål i ledad?

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

1 335 Inlägg
22 mars 2010
JonR skrev:
Acepalm skrev:

För att handtaget ska vila mot spisen/bänken när själva plattan ligger på kastrullen.... För att allt inte ska välta av kastrullen lixom. hänger du med?
Senast redigerat av OphanWitehall (22 mars 2010)

3 259 Inlägg
22 mars 2010
OphanWitehall skrev:
JonR skrev:
Acepalm skrev:

För att handtaget ska vila mot spisen/bänken när själva plattan ligger på kastrullen.... För att allt inte ska välta av kastrullen lixom. hänger du med?

Aha! Jo den ser ut vara rätt så tung så det låter ju logiskt!

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

1 335 Inlägg
22 mars 2010
JonR skrev:
OphanWitehall skrev:
JonR skrev:

Aha! Jo den ser ut vara rätt så tung så det låter ju logiskt!

Ja jag tyckte så jag med, fast har inte en aning om vad det är för nått egentligen tongue smile

hej vad gör du?
416 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Acepalm skrev:

Vad menar du med "Mycket lyckad första post också, måste jag säga." ?

"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"

Sök