Tjo, ville bara höra hur det är med växelspakan i type-R:en ? frågan riktar sig mer åt folk som har en type-R eller haft en Type -r och har lite erfarenhet?
Kan hålla med föregångende talare. Trodde med det skulle kännas konstigt men nu när man kört några gånger så känns det riktigt skönt. Åk och provkör en själv och testa.
Civic Type R = CTR , det är alla Type R modeller...EP3 är min och WaoW modeller, den nya kallas för FN2, tycker att EP3:an är betydligt roligare/snyggare än FN2
Köp min den är till salu! som sagt grymt rolig bil och placeringen av växelspaken är grymt skön och man kan inte sluta le när man kör bilen skitkul bil helt enkelt. Är du nyfiken så skicka mig ett pm bilder och info finns på här på garaget.
Gillar också placeringen av spaken (äger ingen men har kört). Hur är egentligen CTR o leva med till vardags? Vad jag hört är de rätt jobbiga eftersom man måste varva de så hårt för att de ska hända nåt (passar inte så bra i gbg alltid..) och är de så stötiga som jag fått för mig? Typ jämfört me mk5 gti golfen så att säga. Bara nyfiken