2503
Sök

Stylade husvagnar ?

16 Inlägg
6 juni 2006
Jo jag gillar husvagnar och det är colt tycker jag att styla husvagnar..smile

16 Inlägg
8 juni 2006
Jo tack.. Jag vart nöjd med det själv.. Besiktade husvagnen idag ingen anmärkning smile SÅ ska på en träff är i stan på lördag så ska han ställas ut..

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
8 juni 2006
NightCruiser skrev:
Min har en UDDA motiv lack... wink

Ska byggas stor U-soffa i den samt in med stereo & 4st 6x9or, kylskåp + ett > lastbils batteri<! big_smile

Finns bild när den är kopplad till min Volvo 145:a här om ni är intresserade?

Är jag den enda med ombyggd husvagn här eller?

Mvh

Lastbilsbatteri??
Borde väl funka med ett eller ett par skapliga 12V batterier (parallellkopplade)
Lasbilar brukar ju köra på 24V..

Miklen
8 juni 2006
lastbilar har 2 st 12 volts batterier.. tongue

8 156 Inlägg
8 juni 2006
Miklen skrev:

Det är väl att generalisera lite? Det finns ju lastbilar som kör med 24V batterier, 2x12V och även 3x12V i vissa fall. Men elsystemet är oftast 24V, right?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 163 Inlägg
9 juni 2006
Phaetoon skrev:
Miklen skrev:

Det är väl att generalisera lite? Det finns ju lastbilar som kör med 24V batterier, 2x12V och även 3x12V i vissa fall. Men elsystemet är oftast 24V, right?

Ni båda har ju rätt... tongue

Är ju 2st 12V på min scania, seriekopplade tror jag dom är eftersom effekten blir 24v?

Anledningen till ett lastbilsbatteri är att det är lite smidigare än 2st vanliga, och jag kan få ett lätt beg Tudor 240amp för 300kr! wink
Bra att känna folk som skrotar maskiner.. big_smile

Mvh

3 113 Inlägg
10 juni 2006
bara tanken skrämmer mig smile en husvagn ska ha den klassiska formen och allt orgnial tongue
rostig och vit.. det är en husvagn det

Semper Fi

30 Inlägg
10 juni 2006
Vi funderar på att köpa husvagn snart och då blir de som ideén var för några år sedan. En Laser röd med en STOR grip på varje sida. Samma färg som på bilen smile

Hade varit så Kaxigt och haft en sådan bakom.

Saab Turbo Club Of Sweden

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
10 juni 2006
Trådstartare
Tajger skrev:
Vi funderar på att köpa husvagn snart och då blir de som ideén var för några år sedan. En Laser röd med en STOR grip på varje sida. Samma färg som på bilen smile

ja de hade det smile sen måste den ju ha likadana fälgar också (ett måste) smile

Bmw osv..

1 163 Inlägg
10 juni 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Tajger skrev:

ja de hade det smile sen måste den ju ha likadana fälgar också (ett måste) smile

Håller med! Ska ju ha samma fälgar i såna fall.. wink

16 Inlägg
10 juni 2006
Jag tänkta lecka husvagnen "eldflames snart" och tänkte spakla byklerna på husvagnen men vad sak man ha för spakel? det är slät plåt!

Gör det på alla fyra
130 Inlägg
10 juni 2006
yes härligt med husvagn å 18 tummare eller nått

16 Inlägg
25 juni 2006
Har funderat på att byga ut hjulhuset på min gamala husvagn för att fåplats me nå större.. vad tycker ni ska jag satsa då på nå cromspoke feta jävlar.. eller nå typ 17 tummare? vad tycker ni?

16 Inlägg
4 juli 2006
OCh idag komme under body cittet (Neon som jag ska sätta på husvagnen)

Exklusiv Medlem
25 Inlägg
4 juli 2006
skulle vilja ha en fet kabe till min opel som jag vill lacka svart som bilen...kunde nog bli ett fint ekipage. Kanske inte så nice o vakna i en svart vagn en solig bakis morron tongue
Senast redigerat av Sir-Lancelot (4 juli 2006)

Strange but not a Stranger...

199 Inlägg
4 juli 2006
har en fjällvagn som vi har stylat lite.. neon inne i vagnen, dubbla förstärkare en till suben och den andra till en 12"bas och en 10"bas och diskanterna,, har också dvd,tv och självklart supernintendo i den.. utsidan har vi rätt mycket dekaler kan man säga:P utsidan är bonnastyling med insidan är fräsch,,finns inget bättre än att campa i den:D sitta och dunka musik i den på sommarn=)mmmhh

1 163 Inlägg
5 juli 2006
Saabdajw skrev:
har en fjällvagn som vi har stylat lite.. neon inne i vagnen, dubbla förstärkare en till suben och den andra till en 12"bas och en 10"bas och diskanterna,, har också dvd,tv och självklart supernintendo i den.. utsidan har vi rätt mycket dekaler kan man säga:P utsidan är bonnastyling med insidan är fräsch,,finns inget bättre än att campa i den:D sitta och dunka musik i den på sommarn=)mmmhh

Fan, lägg upp en bild! big_smile

199 Inlägg
6 juli 2006
NightCruiser skrev:
Saabdajw skrev:

Fan, lägg upp en bild! big_smile

ja ska lägga upp en bild sen,, den är inte riktigt klar än bara:P  det kommer en bild så småningsom

16 Inlägg
15 juli 2006
skulle va intressant att se.

Sök