3466
Sök

Stylade husvagnar ?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 juni 2006
Trådstartare
Ja finns det några sånna? (vet att de finns mkt customs vagnar) men nu syftar ja på lite mer NU TID neon feta fälgar shysst lackering multimedia mm existerar det? de tär iaf ett måste om ja nån gång ska ha en big_smile

Bmw osv..

Wankel
1 080 Inlägg
5 juni 2006
hahaha har fan aldrig tänkt på det tongue
aldrig sett nån iaf

MDS Västerås

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 juni 2006
Trådstartare
;P tänk om man på feta iden nu o blotta den på forum yikes men men

Bmw osv..

1 854 Inlägg
5 juni 2006
Toksänkt med 19 tummare hehe

Bärs!
3 456 Inlägg
5 juni 2006
Har faktiskt funderat på det ett par veckor... skulle vara perfekt att ha en cool vagn nu i sommar med stereo, neon, fälgar å sånt!

Garaget.org peakade 2008.

45 Inlägg
5 juni 2006
idén har slog mig ganska hårt en gång förra året då polarens vagn inte gick igenom besiktning! så planen på att smida fram en brutal husvagn finns fasst jag måste ju bara hitta en förr rätt pengar!!!

Avstängd
257 Inlägg
5 juni 2006
funderade på att lacka flames på min ena husvagn innan. men de blev aldrig av´. så båda vagnarna är fortfarande original =/

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

1 163 Inlägg
5 juni 2006
Min har en UDDA motiv lack... wink

Ska byggas stor U-soffa i den samt in med stereo & 4st 6x9or, kylskåp + ett lastbils batteri! big_smile

Finns bild när den är kopplad till min Volvo 145:a här om ni är intresserade?

Är jag den enda med ombyggd husvagn här eller?

Mvh

8 156 Inlägg
5 juni 2006
Man kanske skulle bygga om en gammal 60-70-talare?
Eller bygga en så kallad tear drop?
Den måste ju matcha bilen också. Hmm...
"American Racing Torq Thrust II"-fälgar kanske?

Om man nu har en modern bil så ska man nog satsa på att styla en moderna husvagn...
Jag kan tänka mig hur det ser ut med addons, frontspoiler, sidokjolar och tonade eller vita baklysen. Kanske lexus? Lite neon och sen en fräsch lackering...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

hårdrockar'n
118 Inlägg
5 juni 2006
har faktiskt funderat lite smått på att styla och bygga om en husbil.
hade varit rätt coolt.

Modern cars - they all loo like electric shavers

Yrkesförare
1 073 Inlägg
5 juni 2006
Låter läckert det här. En snyggt stylad modern husvagn, med fetingfälgar, tonade rutor, Kjolar, snygga baklysen mm. Fan va campinggästerna skulle glo=)

286 Inlägg
5 juni 2006
haha funderade facktist att göra detta för ett tag sen big_smile

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

Miklen
5 juni 2006
Jag har sett "stylade" husvagnar.. kromfälgar å motivlack å lite sånt..riktigt fräscha..har dock inga bilder bara irl tittar smile

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
5 juni 2006
Här i Edsbyn finns en demo husvagn åt Ljudbutiken . Utsidan är inget speciellt mer än en massa dekaler. Men insidan är fullmatad med stereoprylar.

/Gormanz

Rohdin
5 juni 2006
såg en dan innan Strippen Emmaboda förra året...den va typ sänkt å hade 16tums, schyssta fälgar

3 Inlägg
5 juni 2006
jag vet en som har motivlack, rött neon och 18 tummare eller nåt sånt, en kabe som brukar stå uppe i norrfällsviken! ; )

Miklen
5 juni 2006
Denna har inget me styling att göra men på tal om husvagnar wink, den e så sjukt klockren smile

http://video.google.com/videoplay?docid … ;q=caravan

1 161 Inlägg
5 juni 2006
vi har tonade bakljus på våran..
hade alufälgar på den gammla men nu har vi bara 15" plåtisar..
men vi kan ju sätta på kusin mins fälgar till hans duett de skulle nog se fräänt ut me 245:or på en husvagn:)

16 Inlägg
5 juni 2006
Har en cavlier 1200s..som jag håller på att styla upp lite. blir eldflames snart och har satt in cd med mp3 två 6,5 och två 6,9er och ett slusteg och två 10tums basar. Och se småning om blire bredda hjuhset och större fälgar wink

http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id25793_page0.html

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 juni 2006
Trådstartare
ja för fan! nån gång i livet ska iden verkställas iaf big_smile

Bmw osv..

Sök