byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)
eriksson84 skrev:så där ja då var ett till u-dimension db5000 steg inhandlat också.. http://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/990859_l5e7kv.jpgså nästa år får man se hur högt man kan spela.. förhoppningsvis min 153 iallfall..
Nymans skrev:eriksson84 skrev:så där ja då var ett till u-dimension db5000 steg inhandlat också.. http://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/990859_l5e7kv.jpgså nästa år får man se hur högt man kan spela.. förhoppningsvis min 153 iallfall..Vackert!
eriksson84 skrev:Nymans skrev:eriksson84 skrev:så där ja då var ett till u-dimension db5000 steg inhandlat också.. http://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/990859_l5e7kv.jpgså nästa år får man se hur högt man kan spela.. förhoppningsvis min 153 iallfall..Vackert! ja visst är det.. så tror jag att det blir 4st AQ HDC3 15 D2 basar.. men bil inte bestämt ännu..
Nymans skrev:eriksson84 skrev:Nymans skrev:Vackert! ja visst är det.. så tror jag att det blir 4st AQ HDC3 15 D2 basar.. men bil inte bestämt ännu..Det låter bra det.
eriksson84 skrev:Nymans skrev:Vackert! ja visst är det.. så tror jag att det blir 4st AQ HDC3 15 D2 basar.. men bil inte bestämt ännu..
Nymans skrev:Vackert!
eriksson84 skrev:Nymans skrev:eriksson84 skrev:ja visst är det.. så tror jag att det blir 4st AQ HDC3 15 D2 basar.. men bil inte bestämt ännu..Det låter bra det. mycket kan ändra sigf beroende på vad det blir för bil.. är även sugen på 4st Aq 18 men vafan det blir en stor vägg det.. haha
Nymans skrev:eriksson84 skrev:ja visst är det.. så tror jag att det blir 4st AQ HDC3 15 D2 basar.. men bil inte bestämt ännu..Det låter bra det.
eriksson84 skrev:ja visst är det.. så tror jag att det blir 4st AQ HDC3 15 D2 basar.. men bil inte bestämt ännu..
Nymans skrev:eriksson84 skrev:Nymans skrev:Det låter bra det. mycket kan ändra sigf beroende på vad det blir för bil.. är även sugen på 4st Aq 18 men vafan det blir en stor vägg det.. hahaDu måste ju inte ha vägg heller.
eriksson84 skrev:Nymans skrev:Det låter bra det. mycket kan ändra sigf beroende på vad det blir för bil.. är även sugen på 4st Aq 18 men vafan det blir en stor vägg det.. haha
Nymans skrev:Det låter bra det.
eriksson84 skrev:Nymans skrev:eriksson84 skrev:mycket kan ändra sigf beroende på vad det blir för bil.. är även sugen på 4st Aq 18 men vafan det blir en stor vägg det.. hahaDu måste ju inte ha vägg heller. näe sant.. men det vill jag ha..
Nymans skrev:eriksson84 skrev:mycket kan ändra sigf beroende på vad det blir för bil.. är även sugen på 4st Aq 18 men vafan det blir en stor vägg det.. hahaDu måste ju inte ha vägg heller.
eriksson84 skrev:mycket kan ändra sigf beroende på vad det blir för bil.. är även sugen på 4st Aq 18 men vafan det blir en stor vägg det.. haha
Nymans skrev:eriksson84 skrev:Nymans skrev:Du måste ju inte ha vägg heller. näe sant.. men det vill jag ha.. Hehe okej. Men du kan ju spela 153+ utan vägg. Då får du ju mycket roligare med flex också.
eriksson84 skrev:Nymans skrev:Du måste ju inte ha vägg heller. näe sant.. men det vill jag ha..
Nymans skrev:Du måste ju inte ha vägg heller.
racer-putte skrev:mmmmmmmmmmmmm va vackert vart hitta du det då
eriksson84 skrev:Nymans skrev:eriksson84 skrev:näe sant.. men det vill jag ha.. Hehe okej. Men du kan ju spela 153+ utan vägg. Då får du ju mycket roligare med flex också. hehe ja det kan man och flex är inge kul där kan man juh förlora tryck..
Nymans skrev:eriksson84 skrev:näe sant.. men det vill jag ha.. Hehe okej. Men du kan ju spela 153+ utan vägg. Då får du ju mycket roligare med flex också.
eriksson84 skrev:näe sant.. men det vill jag ha..
Nymans skrev:eriksson84 skrev:Nymans skrev:Hehe okej. Men du kan ju spela 153+ utan vägg. Då får du ju mycket roligare med flex också. hehe ja det kan man och flex är inge kul där kan man juh förlora tryck.. Flex är det bästa som finns!
eriksson84 skrev:Nymans skrev:Hehe okej. Men du kan ju spela 153+ utan vägg. Då får du ju mycket roligare med flex också. hehe ja det kan man och flex är inge kul där kan man juh förlora tryck..
Nymans skrev:Hehe okej. Men du kan ju spela 153+ utan vägg. Då får du ju mycket roligare med flex också.
eriksson84 skrev:så där ja då var det lite nya batterier på ingång..blev 5 stycken hollywood spv60.. hinner nog skaffa på mig något till innan nästa sesång..
Obx skrev:eriksson84 skrev:så där ja då var det lite nya batterier på ingång..blev 5 stycken hollywood spv60.. hinner nog skaffa på mig något till innan nästa sesång.. Kanon då kan du ge ett till oss också
BJonsson skrev:vunnit på lotto???