aja.. idag har man varit och köpt tyg, så nu har jag så att jag kan forsätta göra klart dörrarna.. så köpte jag en ny kenwood 8044 oxå.. kanske gå¨r att fixa den gamla men vågar inte chansa att ha den i kadetten då det kan pajja saker för mycket mer pengar om man får fel signaler.. men ska ändå öppnas och kollas på ifall att man kanske kan andvända den i almeran jag köpte iallafall.. för det blir välla några andra högtalare och ett steg i den också.. så att det låter lite trevligt i den iallafall..
händer inte så jätte mycket nu.. men går pe semester i 4 veckor nu efter i morgon så då ska det nog bli lite gjort iallafall.. idag var jag ner till garaget och gjorde klart andra dörrsidan och pillade med lite kabel..
massoooooooooooooooooooooor me bilder vill publiken haaaaaaaaaaaaaaaaa
det kommer att dröjja lite med nya bilder.. bytt telefon och har ingen data kabel än.. beställt kommer först nästa vecka någon gång.. blir ett gäng bilder då.
monterat klart framsystem idag så det är provspelat.. och blev ganska nöjd.. tråkiga dörrar bara mycket vajrar i dom så helt rassel fria kunde jag inte få dom tyvärr.. imorgon ska jag försöka få i baslådan om jag hinner..
bas lådan på plats och prov spelad lite idag otätad.. och tröck på bra.. men en jävla massa fog skum ska nu köpas och tätas lådan..så ska jag förhoppnings vis spela bättre än golfen..måste bara åka och kolla upp var den peakar nu så att man kan hitta något roligt att spela oxå.. ingen kabel så inga bilder än, snart förhoppningsvis..
146.4db@52hz musik öppet ( hade ingen annan låt att testa just då )
så är ganska nöjd för tillfellet. men hoppas på att kunna hitta min 152db musik.. och skulle vara riktigt kul att hitta 150 med öppna dörrar med musik.. men det tror jag inte kommer att hända.. hehe
så är ganska nöjd för tillfellet. men hoppas på att kunna hitta min 152db musik.. och skulle vara riktigt kul att hitta 150 med öppna dörrar med musik.. men det tror jag inte kommer att hända.. hehe
Hoppsan hejsan de va inte dåligt!
näe det tycker jag inte.. skulle behöva mer ström bara men pengarna räcker inte,,
Hoppsan hejsan de va inte dåligt!
näe det tycker jag inte.. skulle behöva mer ström bara men pengarna räcker inte,,
jaha idag var man ner på power big meet och kollade lite med bilen,, ett antal larm slog igång när man spelade iallfall.. och konstigt nog så gillade folk baaaas...
har inte hänt så mycket just nu.. har bara gjort en massa trök arbeten.. som att laga lite rost och sån skit.. märkte att ena dörren höll på att ramla av.. hahaha,. vart tugnt med all dämpning och högtalarna.. men nu är lite förstärknings stag och skit svetsat... så nu hänger dörrarna bra igen..
var in och prov mätte lite idag oxå.. men med ganska tråkiga resultat.. på 150.3 stängt och 145.5 öppet.. men ruggigt skit varmt ute just nu oxå och stegen överhettades lite dom oxå..
var in och prov mätte lite idag oxå.. men med ganska tråkiga resultat.. på 150.3 stängt och 145.5 öppet.. men ruggigt skit varmt ute just nu oxå och stegen överhettades lite dom oxå..
ja du ha lätt kunna grilla korv på 5000steget men spela gör det ...POLON SE UPPPPPPPPPPPPPPP
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
ja du ha lätt kunna grilla korv på 5000steget men spela gör det ...POLON SE UPPPPPPPPPPPPPPP
hehe ja det var lite varmt.. men det ska det bli ändring på.. stora fläkten ska få kyla det snart.. men måste även hitta någon bättre låt att prova med tror jag.. eller så är det basarna som börjar bli trötta redan eller så var det bara för varmt helt enkelt..
för peakade inte över 52 på något jag provade.. och det ska peaka 53 något med porarna som är på nu..