3433
Sök

CarfreakRacing proudly presents: B20 Turbo 500hk+ Dragrace!

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
30 september 2010
MrCarfreak skrev:
Volvo1968 skrev:
Lite mer bilder tack wink

är du inte i skolan din yngling wink

Det kommer.. hängde precis upp sakerna i boxen så ska fota strax!

Haha, lyxdag idag så började sent wink

Det var slipgrund du la va? smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...

Gasglad
3 244 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
MrCarfreak skrev:
Volvo1968 skrev:
Lite mer bilder tack wink

är du inte i skolan din yngling wink

Det kommer.. hängde precis upp sakerna i boxen så ska fota strax!

Haha, lyxdag idag så började sent wink

Det var slipgrund du la va? smile

Hehe, göttans!!

Aa det var slipgrund ja. Dock måste jag få till min devilbiss picka, lite trögt att skicka ut slipgrund genom 1,4mm munstycke wink

//Carfreak

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
30 september 2010
Hehe ja kan tänka mig det tongue Du kan ju få grunda mina trösklar och främre stänkskydd på 850in om du har riktigt tråkigt lol

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------

Gasglad
3 244 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
Nu ligger mitt nya domän uppe! Hemsida kommer snart att byggas klart och publiceras!

www.carfreakracing.com

//Carfreak

154 Inlägg
30 september 2010
roligt att se att du är så aktiv med hemsida och bygge. Läste din andra tråd innan då du byggde lackboxen. Trevligt att se något annorlunda.

Trimma lungt!

Gasglad
3 244 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
Volvo_Trimm skrev:
roligt att se att du är så aktiv med hemsida och bygge. Läste din andra tråd innan då du byggde lackboxen. Trevligt att se något annorlunda.

Tackar! Jo tanken är att starta upp något kul som kan växa med tiden! smile De som känner att de kör en snabb bil och lever för bilar får gärna kontakta mig via PM för mer info/krav..

Jo, många bollar i luften har man wink Nu startar snart ett nytt projekt som innbär lackbox för en hel bil wink

//Carfreak

154 Inlägg
30 september 2010
MrCarfreak skrev:
Volvo_Trimm skrev:

Tackar! Jo tanken är att starta upp något kul som kan växa med tiden! smile De som känner att de kör en snabb bil och lever för bilar får gärna kontakta mig via PM för mer info/krav..

Jo, många bollar i luften har man wink Nu startar snart ett nytt projekt som innbär lackbox för en hel bil wink

låter skit bra med lackboxen. Jag ska försöka komma igång med ina bilar, så när dom är klara knakse vi ses på träffarna i landet wink

Trimma lungt!

1 212 Inlägg
30 september 2010
MrCarfreak skrev:
Nu ligger mitt nya domän uppe! Hemsida kommer snart att byggas klart och publiceras!

www.carfreakracing.com

ÄLSKAR BARA DETTA:
http://www.wix.com/mrcarfreak/carfreakracing

grabben min gör bara det han tycker om, nu blir han internationell....

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....

1 212 Inlägg
30 september 2010
Volvo_Trimm skrev:
MrCarfreak skrev:
Volvo_Trimm skrev:

låter skit bra med lackboxen. Jag ska försöka komma igång med ina bilar, så när dom är klara knakse vi ses på träffarna i landet wink

orkar du läsa en annan tråd min son startade. har och är en tråd som nog hjälp många..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=113689

mvh kenth

Gasglad
3 244 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
Volvo_Trimm skrev:
MrCarfreak skrev:
Volvo_Trimm skrev:

Jo, blir nog kul smile Härligt! Aa det gör vi säkerligen, tror inte man kommer missa min bil wink
Har även ett nytt lackförslag på g :p

//Carfreak

2 419 Inlägg
30 september 2010
MrCarfreak skrev:
strandberg31 skrev:
Ser bra ut som vanligt big_smile Blev lite nyfiken nu vart kan man läsa mer om Carfreak Racing? tongue

Tack så mycket! Hehe, här är början till hemsida iafall, http://www.wix.com/mrcarfreak/carfreakracing Håller på att bygga upp sidan via wix men kommer flyttas över till mitt egna domän (Carfreakracing.com) så snart som möjligt!

Förhoppningsvis finns det folk som vill gå med i detta team när min bil är klar smile

Fan va gött att du vågar statsa! om cirka 1 och 1/2 år så har du ju en given medlem wink

Lycka till!!

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
30 september 2010
haha men ge dig nu.. tongue fan du kommer kunna ge bort nått av dina lackförslag snart till hälften av alla oss g.orgare wink

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

Gasglad
3 244 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
Idag blir de nog inte mkt gjort :p Fullbokad med jobb hela dan. Göra en service på en volvo v40, byta skivor bak på en volvo v70, riva en dörrsida på en saab 9-3 wink

//Carfreak

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 527 Inlägg
1 oktober 2010
MrCarfreak skrev:
Idag blir de nog inte mkt gjort :p Fullbokad med jobb hela dan. Göra en service på en volvo v40, byta skivor bak på en volvo v70, riva en dörrsida på en saab 9-3 wink

är du inte klar än? trodde det skulle va klart till frukost wink

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Gasglad
3 244 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
MrCarfreak skrev:

är du inte klar än? trodde det skulle va klart till frukost wink

Hehe, hämtat delar runt hela göteborg under morgonen. Nu skall servicen göras wink

Ev. kommer jag även köpa en till volvo wink

Edit: Då var servicen klar :p Nästa bil är bromsskive bytet :p
Senast redigerat av MrCarfreak (1 oktober 2010)

//Carfreak

Gasglad
3 244 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
1 kund bil kvar sen är det helg, iafall fram tills imorgon för då blir det mer jobb wink

//Carfreak

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
1 oktober 2010
Hörde jag en till Volvo? Du menar inte att du hittat kärra för att hämta en viss 245? wink

------------------

Gasglad
3 244 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
Hörde jag en till Volvo? Du menar inte att du hittat kärra för att hämta en viss 245? wink

hehe, en 140 wink

//Carfreak

1 212 Inlägg
1 oktober 2010
strandberg31 skrev:
MrCarfreak skrev:
strandberg31 skrev:
Ser bra ut som vanligt big_smile Blev lite nyfiken nu vart kan man läsa mer om Carfreak Racing? tongue

Tack så mycket! Hehe, här är början till hemsida iafall, http://www.wix.com/mrcarfreak/carfreakracing Håller på att bygga upp sidan via wix men kommer flyttas över till mitt egna domän (Carfreakracing.com) så snart som möjligt!

Förhoppningsvis finns det folk som vill gå med i detta team när min bil är klar smile

Fan va gött att du vågar statsa! om cirka 1 och 1/2 år så har du ju en given medlem wink

Lycka till!!

se ny bild i mitt galleri:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ge=1001737

stopp igen på att ladda upp bilder på org...

mvh kenth66

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
1 oktober 2010
Ojoj, detta förväntar jag mig mer info om här eller på PM wink

------------------

Sök