Ingen som plåta dom asfräna grillarna uppe i A hallen, Grillarna var som en motor som man kunde öppna och sen så grilla dom i dom Ingen som har bild på det? Ångrade mig att jag inte fota dom
Söker bild på min vita singelsupra som stod på gatbilar.se outdoor show! Tyckte det var jättemånga som fota men inte sett nån bild här på den än! Och du som fota min bil på A6 parkeringen när jag testa launch controllen så måste jag ha den bilden!!!!!!
andreasGE skrev:
MadeByMe skrev:
andreasGE skrev:
Söker bilder på min röda evo 6 TME som stod precis bredvid Supra-Alex toyta supra (Alltså på outdoor showen) Väldigt tacksam för bilder!
Någon som har bilder på när tjejerna showade vid den röd svarta passaten? Såg att där var en massa människor med kameror så nån borde ju ha dom på bild tycker jag
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Ingen som plåta dom asfräna grillarna uppe i A hallen, Grillarna var som en motor som man kunde öppna och sen så grilla dom i dom Ingen som har bild på det? Ångrade mig att jag inte fota dom
Menar du inte gasol grillen i D hallen, i närheten av Chips monter? Jag har för mig att jag tog några bilder på dom. Kan fixa upp dom imorgon (idag). Har precis kommit hem från J-köping.
Menar du inte gasol grillen i D hallen, i närheten av Chips monter? Jag har för mig att jag tog några bilder på dom. Kan fixa upp dom imorgon (idag). Har precis kommit hem från J-köping.
Har för mig att de va uppe i A hallen men lägg gärna upp bilder vill se
har nån bild på min touring så kan dom ju få slänga upp den med, var flera som skrattade åt zigenar-sänkningen på vägen dit:P men de blir nog en utmaning! haha
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"