bosabengt skrev:
Jag funderar på en ny och bra batteriladdare, har nu en lite äldre bosch hemma som jag vill byta ut.
Har kollat på Ctek som jag tror jag vill köpa men vet inte vilken modell. finns ju flera.
Ska ju kunna ladda batterier från små till stora fast inte 24V då.
någon som har nån koll på batteriladdare åså??
mvh / /Anders
Jag har en CTEK MSX7000 och jag är svinigt nöjd, funkar skitfint att ladda både nya och gamla batterier med och man kan dessutom köra en sladdlös skruvdragare direkt på dess supply-läge
Recond-läget på laddaren funkar väldigt bra och kan rädda ens batteri om det inte blivit allt för skadat av ålder och urladdningar.
Laddar faktiskt batteriet till ovan nämnda skruvdragare med CTEK:en med och det klarar den utan problem fast att det är ett NIMH-batteri
Köpte min CTEK på mekonomen för 895kr när dom hade kampanj på CTEKs olika laddare upp till 7000 och jag är som sagt väldigt nöjd med den för det priset, skulle tom kunna köpa en för ordinarie pris nu när man vet hur bra dom är.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P