Kan ju lika gärna köpa lite sportiga grejer när man ändå måste byta. Men nu till frågan! Mina fjädrar sitter inte i stötdämparn, så att säga. Men på bilderna på dessa stötdämpare så ser det ju ut som att fjädern sitter i, iallafall H&R:en, men även på konin och sachsen så ser det ju ut som det sitter ett "fat" för fjädern. Dom liknar ju inte alls original, så jag blir lite osäker. Någon som vill hjälpa mig lite? Har lite bråttom.
Kan ju lika gärna köpa lite sportiga grejer när man ändå måste byta. Men nu till frågan! Mina fjädrar sitter inte i stötdämparn, så att säga. Men på bilderna på dessa stötdämpare så ser det ju ut som att fjädern sitter i, iallafall H&R:en, men även på konin och sachsen så ser det ju ut som det sitter ett "fat" för fjädern. Dom liknar ju inte alls original, så jag blir lite osäker. Någon som vill hjälpa mig lite? Har lite bråttom.
Misstänker att de har tagit en bild av en annan stötdämpare. Dom på bilden kommer aldrig att passa en W124:a.
Kollar du runt på andra bilmodeller så kan ajg nästan garantera att det är samma bild som används. Lata/snåla återförsäljare eller generalagenter kallas det.
Har du en kombi med nivåreglering köp biltemas volvo 240 dämpare Passar i slaglängd Man måste bara göra nedre dämpar fästet lite större med en borr, Går på nån minut!
Har du en kombi med nivåreglering köp biltemas volvo 240 dämpare Passar i slaglängd Man måste bara göra nedre dämpar fästet lite större med en borr, Går på nån minut!
CE är en coupémodell och den har med stor sannolikhet konventionella stötdämpare.
Någon som kan hjälpa mig jag har köpt ett påbörjat epa projekt mb 230 TE -88 där har dom klippt rören till dämparna bak så nu måste jag bygga om det å sätta dit "riktiga" dämpare men de förslagen med 240 dämpare förstår jag inte hur det skulle gå eftersom dom ser lika ut i över och underkant det är ju ingen "pinne" i överkanten på dom. Någon som har ett förslag på hur jag skall göra ????????
Jag har en kombi (w124 1992) med nivåreglering som jag skulle vilja sätta "vanliga" dämpare på bak, för att slippa allt krångel och dyra dämpare när nu de gamla blivit skräp. Någon som vet vilka dämpare som kan passa?