polis eller inte för isf blir de hbg???? klarspråk tack
Jill skrev:
milorad skrev:
polis eller inte för isf blir de hbg???? klarspråk tack
Det är valborg så jag tror att polisen har annat för sig idag. Valborg var i Shlm den största race kväll/nstten ... aldrig poliser i vägen
Klarspråk, ingen vet. Jag tror däremot inte att det är omöjligt med ett besök med tanke på att "det varit sååååååå hemska tillställningar sista tiden".
Kan hålla med dig Jill att de säkert har annat för sig, speciellt med allt fylle kombinerat med bränder (ej Rosengårdsliknelse) men Lagen om Alltings Jävlighet gäller ju trots allt.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jag vet bara att jag kör inte ner där då jag precis gjort en grogg och det e ju synd och skam att slå den i vasken
Lätta ljusa moln som släpper igenom mycket ljus är perfekt. Get bra skärpa och bra färger Stark sol är mardröm, den ger skarpa skuggaor där halva bilden är överexponerad(för ljust) medan resten är underexponerad(för mörkt)
Stannar hemma ikväll, folk kommer på besök. Å ska upp å jobba klockan sju imorn! sen tror jag som sagt att herr blå kommer säkert att titta till er ikv.
Stannar hemma ikväll, folk kommer på besök. Å ska upp å jobba klockan sju imorn! sen tror jag som sagt att herr blå kommer säkert att titta till er ikv.
Som jag sa ... inte en enda polis i sikte men fyyyyyyy vad kallt de va!!
ja man frös lätt röven av sig men lite folk kom i alla fall. de mästa av mina bilder blev skit i kväll vet i fan vad det var. kan vara att kamran håller på sega upp sig har börjat att strulla den sista tiden.
Senast redigerat av mr.hansen (30 april 2010)
AUDI GT pärlan
Att meka utan verskstadshandbok är som att torka sig i arslet innan man skiter.