En vanlig turbokoppling klarar runt 300hk och en R-koppling runt 330.
Hur många Nm? Hur bra funkar de med 707 platta med organisk lamell? Slirar de lätt? Kör 707 med 6 puck fjädrad sinter men de käkar lådor så tänkte om de blir någon större skillnad om jag slänger i organisk med 707 plattan.
En vanlig turbokoppling klarar runt 300hk och en R-koppling runt 330.
Hur många Nm? Hur bra funkar de med 707 platta med organisk lamell? Slirar de lätt? Kör 707 med 6 puck fjädrad sinter men de käkar lådor så tänkte om de blir någon större skillnad om jag slänger i organisk med 707 plattan.
707 + r-lamell klarar 577Nm konstant, men sinter ska dem orka med runt 800nm konstant. Och om det går år lådor hela tiden kan det ju vara ide att fundera på vad du använder för lådor, hur du kör och om du har nåt bekymmer med chassiet, till exempel boggar ("hjulhopp") som dödar lådorna.
En vanlig turbokoppling klarar runt 300hk och en R-koppling runt 330.
Hur många Nm? Hur bra funkar de med 707 platta med organisk lamell? Slirar de lätt? Kör 707 med 6 puck fjädrad sinter men de käkar lådor så tänkte om de blir någon större skillnad om jag slänger i organisk med 707 plattan.
707 + r-lamell klarar 577Nm konstant, men sinter ska dem orka med runt 800nm konstant. Och om det går år lådor hela tiden kan det ju vara ide att fundera på vad du använder för lådor, hur du kör och om du har nåt bekymmer med chassiet, till exempel boggar ("hjulhopp") som dödar lådorna.
M90 dödar man genom att dumpa kopplingen för hårt på 3an då rensar man dreven. Någon större skillnad på t5 lamell å R lamell? Tycker där inte blev nått vidare bett med 707 å organisk lamell