Nu ska pappa berätta hur det ligger till med sådana bedragare
De e Tjuvar och Horungar hela bunten
så här e det
de lägger in annonser på mobiltelefoner ,datorer, plasma OSV
hederliga männinskor ringer för att handla och blir tillsagd och sätta in pengar på kontot men det finns inget vara att leverera då deras enda mål är att komma åt dina pengar
visst kan du polisanmälla men det tar ytterligare 1-2år innan det blir rättegång då oftas i samband med att killen gjort nåt annat kriminellt oxå
i Många fall blir det hela bara nedlagt då det e små summor .allt över 50000 räknas som grovt bederägeri
jag råkade ut för samma sak satte in 20000 i killen konto som hete Johan Sjölin från Hörby
betalade för en plasma som jag skulle ha i firman
men det fanns ingen plasma
polisanmällde det hela men inget hände
så jag jag fyllde upp de 2 evo6or jag hade vid tillfället med 8-9 grova kompisar och åkte ner och knackade dörr tills vi hittade honom , då visade sig att han var skyldig några pundare pengar så de killarna hade lagt ut annonserna för att kvitta hans skuld , han skulle alltså vara en "målvakt"
så killen fick ringa sin morsa som kom med pengarna dagen efter ,,vi fick ju tillbringa natten hemma hos hans syster då det var där han gömde sig ,,det kan inte varit trevligt för honom och ha 9 pers runt om kring sig ,,
såna männinskor ska man vara hårt mot , det e min uppfattning ,,