3317
Sök

Byta interiörlister Bmw e46

17 Inlägg
16 april 2010
Trådstartare
Har en bmw 323ci e46. Just nu har jag trä lister vilket är riktigt duktigt fult. Har letat på bmw och stylabilen men där hittar jag inget pris på lister. Nån som vet vart man kan få tag på sånna?

MVH Mersudin

240 Inlägg
16 april 2010
slipa och lacka själv, gjorde det på kompisens e39 blev riktigt bra...

17 Inlägg
16 april 2010
Trådstartare
Jasså du lackerar då? Vad ska du ha för lacka mitt i såna fall har 8 mil till borås

1 150 Inlägg
16 april 2010
Jag fick mina träpaneler draperade i kolfiber. Dvs, att man lägger på kolfiber på den befintliga panelen. Riktigt fräckt blev det..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

240 Inlägg
16 april 2010
Har ju inget lackbås, men det är såna små detaljer så det är inga problem, pris blir lack klarlack om du vill ha det + några hundra... pm din mail om du vill se hur det blev i kompisens bil. eller om du kommer förbi och kollar.

17 Inlägg
16 april 2010
Trådstartare
S_Henjer skrev:
Jag fick mina träpaneler draperade i kolfiber. Dvs, att man lägger på kolfiber på den befintliga panelen. Riktigt fräckt blev det..

Jasså köpte du det då eller? kolfiber är rätt snyggt smile

17 Inlägg
16 april 2010
Trådstartare
DJTrooper skrev:
Har ju inget lackbås, men det är såna små detaljer så det är inga problem, pris blir lack klarlack om du vill ha det + några hundra... pm din mail om du vill se hur det blev i kompisens bil. eller om du kommer förbi och kollar.

mersudinkovacevic@hotmail.com e min mail så skicka några bilder om du kan. Vad kostar lack och sånt? Har ingen aning om sånt

Sök