Det börjar ju bli dags att gra nåt ryck med S60in med så den kan väl få en tråd den med. Så där såg den ut när jag köpte den i höstas för att ha som bruksbil, lessnat på att åka 740. Hittades här i sandviken och det är en 2,4T business med trygghetspakett och manuell låda.
Mimasfälgarna fick rätt snabbt ge vika för en uppsättning Thor som jag ville byta ut mot 18" i år, men efter moget övervägande vart det nya däck istället.
Köpte en spräckt Sportläpp fram som jag tänkte använda, men nu ligegr den mest ivägen och kommer inte användas som det ser ut i nuläget.
I väntan på att den nån gång i framtiden vässas lirte så fick det bli ett K&N insatsfilter så den inte är helt original i alla fall
Köpte en vinge och lacke den själv, tyvärr vart det en massa damm när jag la klarlacken, så jag får göra ett nytt försök framöver.
Köpte sänksatsfrån GE, den mjuka varianten, är ju trots allt vardagsbilen så lite komfort får man kosta på sig.
Även om den inte laddar så mycket så kan man ju ha en mätare ändå
Köpte delar från IPD: slangar till övre tryckröret, mätarhus till laddtrycksmätare och stora bussningen till momenstaget.
Lite powerflexbussningar inhandlade, lilla busningen till momentstaget, lilla bussningen till övre motorfästet och tvärstagsbussningar,
IPD slangkit till tryckröret monterat
Köpte stålomspunna bropmsslangar i samma veva som jag köpte nya skivor fram till 850in. Nu har jag ju redan 305mm bromsarna, men det kommer nya skivor + belägg framöver och då blir det att byta till dessa slangar samtidigt.
Passade på att handla lite lampor, en grill, bussningar till länkarmarna fram och täckpluggar på elmia.
Senaste bilden som är tagen på den, idag närmare bestämt då jag fått på grillen åtminståne. Hade hoppats få sista delar jag behövde för att gå på framvagnen idag, men dem dyker nog inte upp förrens på måndag. Tänkt försöka göra ett ryck i helgen och får börja med att sänka den bak, och kanske nåt mer om det hinns med.