2554
Sök

Angående: Södertälje-träffarna

204 Inlägg
3 maj 2010
Bra killar! nu får vi säkert vara i lugn o ro. ... suck

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE

1 801 Inlägg
3 maj 2010
ThaLeffe skrev:
Bra killar! nu får vi säkert vara i lugn o ro. ... suck

Kan du utveckla det där lite?

E30 Kärlek
114 Inlägg
3 maj 2010
ärligt talat folk jag åkte in vid kl 9,30 o kollade om det va nån där, och då stog några killar o hade mic o gapade runt,, inget illa meat men ska det komma såna folk som inte bryr sig om att ha en lite mer serjös bilträff då går man häller till andra ställer än att träffas i södertälje. nån måste få tag på det här fan det måste bli bättre annars kommer aldrig kunna ha kul den här sommaren, snart få vi ta sms lista o de som inte sköter sig raderas deras nr o vi byter plats varje gång, jag tror fan det kommer bli mycket roligare än såna folk som vill bara förstöra för alla andra.... ta det på allvar .....

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
besbes skrev:
ärligt talat folk jag åkte in vid kl 9,30 o kollade om det va nån där, och då stog några killar o hade mic o gapade runt,, inget illa meat men ska det komma såna folk som inte bryr sig om att ha en lite mer serjös bilträff då går man häller till andra ställer än att träffas i södertälje. nån måste få tag på det här fan det måste bli bättre annars kommer aldrig kunna ha kul den här sommaren, snart få vi ta sms lista o de som inte sköter sig raderas deras nr o vi byter plats varje gång, jag tror fan det kommer bli mycket roligare än såna folk som vill bara förstöra för alla andra.... ta det på allvar .....

Kan inget annat göra än att hålla med dig...jag var där neea och snackade lite skit med några stycken, det var trevligt..MEN sen kom det 2 st en M.Benz & en hyndai (stavning) körde som fan mellan bilarna,,sånt kommer inte tolereras längre,för min del iallafall.
Men nästa träff är ju nu den 9e maj,,,,träffen efter det är den 23e maj...o.s.v...mvh sebbe
Senast redigerat av sebbe666 (3 maj 2010)

No Shame Racing Crew

???
661 Inlägg
3 maj 2010
sebbe666 skrev:
besbes skrev:

Kan inget annat göra än att hålla med dig...jag var där neea och snackade lite skit med några stycken, det var trevligt..MEN sen kom det 2 st en M.Benz & en hyndai (stavning) körde som fan mellan bilarna,,sånt kommer inte tolereras längre,för min del iallafall.
Men nästa träff är ju nu den 9e maj,,,,träffen efter det är den 23e maj...o.s.v...mvh sebbe

Håller med.
Vill man leka Allan Ballan och sladda i gruset kan man åka till tuvängen eller nått grustag.

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
_Tony_ skrev:
sebbe666 skrev:
besbes skrev:

Håller med.
Vill man leka Allan Ballan och sladda i gruset kan man åka till tuvängen eller nått grustag.

Sant....cross bana finns ca 500 meter till höger...

No Shame Racing Crew

1 801 Inlägg
3 maj 2010
Micken missade jag.

Men håller med om dom där som snurrade runt där hela tiden.
Parkering kör man lugnt på om det inte är en träff avsedd för att sladda på! Detta var INTE det!

Telge Drifting Team
602 Inlägg
3 maj 2010
Jag håller helt och hållet med, men vem ska stå upp mot dom och säga till? Det räcker ju egentligen med att dom blir sura och sladdar därifrån så kan dom ha sabbat ett gäng bilar med stenskott.

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
3 maj 2010
Trådstartare
Falkich skrev:
Jag håller helt och hållet med, men vem ska stå upp mot dom och säga till? Det räcker ju egentligen med att dom blir sura och sladdar därifrån så kan dom ha sabbat ett gäng bilar med stenskott.

Lungt jag kan säga till. inga problem...kan ställa min bil så dom blästrar den det gör mig inget.(helförsäkrad)
får ny lack bara.........

No Shame Racing Crew

1 801 Inlägg
3 maj 2010
sebbe666 skrev:
Falkich skrev:

Lungt jag kan säga till. inga problem...kan ställa min bil så dom blästrar den det gör mig inget.(helförsäkrad)
får ny lack bara.........

Annars är min bil inte så noga ;D Ska ändå rollas tongue

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
MEN på söndag startar vi på riktigt.hoppas att vi slipper ALLAN BALLAN och alla moppar.men det löser sig alltid....fan vad nice inte lång tid kvar nu....

No Shame Racing Crew

143 Inlägg
4 maj 2010
tråkigt att det blir som det blir. tycker sms listan låter mycket bra. kollar man på dom sissta gångerna förra året så blev juh nästan alla förstörda av "allan ballans"  sen kanske man kan hålla lite låg profil när man åker från moraberg

940LTT
76 Inlägg
4 maj 2010
det e jävla märkligt att det nästan alltid är några dryga"icke svenskar" på moraberg som tror att köra fort me sina snik bilar bland grus e så jäääävla coolt, nä men ni e så jävla tuffa, fan stanna hemma era jä......la K...Kar

bilar me choke....lider på vintern!

940LTT
76 Inlägg
4 maj 2010
jag är iaf uppvuxen i s-tälje, o nej ja e knappast rasse, men ni som oxå bor där kan väl knappast neka att tälje blivit rena jävla falafel ghettot, jävla trisst era svennar;)

bilar me choke....lider på vintern!

Quicksand´s got no sense of humor
48 Inlägg
4 maj 2010
Hej.
Har några satser xenonljus H1 och H7 55w 4300 K hemma som jag tänkte köra träffpris på.
Normalpris är 1099 kr men jag tänkte sälja ut dom för 899 kr.

Någon som är sugen?
Kanske fel tråd att ta upp detta i?
Ber då om ursäkt.

Mvh JahnsonTuning

Mvh Åke Jahnson
Jahnson Tuning
435 hk och 600 nm som används flitigt i bruksbilen. :)
Quicksand´s got no sense of humor.

???
661 Inlägg
4 maj 2010
Mr_cba skrev:
Hej.
Har några satser xenonljus H1 och H7 55w 4300 K hemma som jag tänkte köra träffpris på.
Normalpris är 1099 kr men jag tänkte sälja ut dom för 899 kr.

Någon som är sugen?
Kanske fel tråd att ta upp detta i?
Ber då om ursäkt.

Mvh JahnsonTuning

haha ja från träffprat till annonsering va väl ett bra glapp kanske tongue
men ska du ha grejerna med dej på träffen får jag nog säga att du kom lite rätt iaf smile

E30 Kärlek
114 Inlägg
4 maj 2010
sebbe666 och _tony_ ni och jag vill ha det lungt o fint på träffarna så att inte blir skadat eller nåt liknade, jag vill att vi tar tag i det här o säger till att sånt inte ska hända igen annars kommer det sluta med att vi o alla andra normala folk sluta träffas o det är verkligen det sista jag vill,, vi får skapa en lite grupp som tar hand om det så vi kan fortsätta ha roliga sommrar smile vi behöver vara flera så att alla ska hålla med till slut.... snälla vi måste ta det här lite på allvar håller ni me??? vi håller vi ihop.. / "basse"

1 801 Inlägg
4 maj 2010
besbes skrev:
sebbe666 och _tony_ ni och jag vill ha det lungt o fint på träffarna så att inte blir skadat eller nåt liknade, jag vill att vi tar tag i det här o säger till att sånt inte ska hända igen annars kommer det sluta med att vi o alla andra normala folk sluta träffas o det är verkligen det sista jag vill,, vi får skapa en lite grupp som tar hand om det så vi kan fortsätta ha roliga sommrar smile vi behöver vara flera så att alla ska hålla med till slut.... snälla vi måste ta det här lite på allvar håller ni me??? vi håller vi ihop.. / "basse"

Count me in! Skulle någon vilja bråka är jag inte till så mycket hjälp dock tongue

German Engineering
9 083 Inlägg
4 maj 2010
Jag ska försöka komma till Moraberg på söndag, sist man var där var riktigt kul smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök