3629
Sök

Råd om Styling på en ford mondeo 2001

534 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
tja!

Har en ford mondeo 2001 som jag eventuellt har tänkt att börja göra lite snygg, men har nu fått höra att detta inte är någon bil att börja hålla på med som projekt.

Vill höra lite andra åsikter om de e nått att lägga pengar på utseende mässigt, då jag tycker att den är väldigt snygg och behaglig bil....

Tack för svar.

84 Inlägg
24 april 2010
jag e ochkså inne på styling till mondeo tror de e riktigt nice bil å stajla till lite istället för en skiten 740

534 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
jo men sammtidigt så vill man ju inte lägga en massa pengar på en bil som man bara måste göra iordning hela tiden.

7 414 Inlägg
24 april 2010
det beror ju lite på vad du kan osv, jag hadde skaffat st220 styling,, och ev byggt om dem LITE,, skaffat snygg inr från dito bil,, meo inga skärmar överallt å racestolar osv osv, och givetvis några snygga 18-19" hjul

obs gärna en kombi cool hehe

534 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
granadadr skrev:
det beror ju lite på vad du kan osv, jag hadde skaffat st220 styling,, och ev byggt om dem LITE,, skaffat snygg inr från dito bil,, meo inga skärmar överallt å racestolar osv osv, och givetvis några snygga 18-19" hjul

obs gärna en kombi cool hehe

hehe jag kan ju lite o så har ju hållt på med lite sånt. Men vart fan får man tag i st220 saker? har kollat på alla skrotar o stylingsidor som finns men inte hittat något. Min inredning är jag nöjd med. Ska bara plasta en låda samt bygga om bak lite. Klart jag har en kombi tongue

Sök