http://www.blocket.se/sodermanland/Mb_2 … 12&w=1Nybes/Sk, besiktningen gäller till 30 april 2012.
Nyservad med olje / filterbyte, även dieselfilter bytt.
Du, åk till Spanien eller var Du vill från fläcken den här bilen stannar inte på vägen oöskad.
Nu ska den säljas 250D -93 p.g.a. ny personbil. Lasbilsreggat med galler men sjustsig med alla bälten lagligt. Man kan fälla alla stolar så att det bara syns lastbilsutrymme. Ej importbil, svensksåld ok. I nödfall kan man ha 5 passagerare till bak, gallret stör inte mycket då den är lite framfyttad, besiktad nyss som det är. Alla bälten finns och fungerar. Mycket bra motor och låda växlar felfritt, drar 0.57 i landsväg, 0.8 på stan. Startar på 25 minus utan motorvärmare. Bra värme i bilen. 44000 ärliga mil det märker man när man kör den.
Bilen är den nybesiktat och klart.
Besiktning förförra gången byttes ny handbroms o bromsar bak.
Mycket nytt kring kardanknuten o bakaxeln 2009 endast för att jag inte trivdes med något glappande ljut förut. Dragkrok ok, max släpvagnsvikt 1500 kg med E körkort och 1370 kg med B körkort. Tankvolum 72 liter.
Nästan nya dubbdäck på lättmetall, nästan nya sommardäck på alufälg.
Säljes inte 'utan fälgar' då de passar inte till Peugeot som jag numera har.
Vi har haft bilen i familjen i 5 år på besiktningen sa de ingenting om rost och jag hittar ingen rost under bilen.
TYVÄRR SKITIG I BILDEN OMÖJLIG ATT TVÄTTA NU PÅ -GRADER. VÄLDIGT FIN BIL NÄR DEN ÄR REN.
Däcksparkare ok, snackare ok, byte till en släpvagn med pengar emellan ok.
Jag vill inte byta ner till en Ford eller Saab.
Kanske en skattebefriad Oldsmobile diesel eller väldigt fin Mb.
Även byte till 4dw DIESELBIL!