Evildan skrev:
Leo86 skrev:
PoulZen skrev:
Varför överhuvudtaget orka diskutera om en bil varit vinterkörd eller inte?
Är det något vi någonsin kommer få reda på?
Spelar det någon roll? Njae, det beror på hur bilen ser ut när man tittar på den.
Det är inte någon på detta forum som kan säga med 100% säkerhet att den bilen ÄR eller INTE ÄR vinterkörd. End of story.
sorry för ännu mer OT men kunde inte låta blir så jag ringde den numer fd ägaren då bilen är såld och han sa att bilen aldrig är vinterkörd och det är helt vanliga sommardäck på bilden och INTE några M+S däck!!!
så tror ni fortfarande den är vinterkörd eller?
alltså seriöst. kan inte alla jävla människor bara sluta oponera sig på *aldrig vinterkörd* bara för att den står i lite snö? tänk på vad det är för bil. ja menar en normal jävla människa vinterkör inte en sån bil.
en volvo kan man göra så med. o saab o andra kanske mindre märvärdiga modeller, men inte en sådan eller liknande!
så slut på OT för min del

skönt att avreagera ibland

Aldrig betyder: inte vid något tillfälle, inte någonsin.
Eftersom bilen står på en snötäckt parkering är det grammatiskt felaktigt att påstå att den ALDRIG är vinterkörd då den faktiskt är körd i snö minst en gång, tror knappast den blev ditlyft med en kranbil.
Däremot kanske den inte är reguljärt vinterkörd utan endast vid fototillfället.
tex du kan ju inte säga: jag har ALDRIG knarkat, ALDRIG voltat bilen, ALDRIG fått hjärnskador pga hög volym på stereon osv, utom en gång...då är det inte ALDRIG längre utan vid ett enstaka tillfälle detta inträffat.
förstår fö inte varför en helt vanlig s-type inte skulle kunna köras av en "normal jävla" människa på vintern.
detta var mina tankar blygsamma om det hela.
Nu börjar den här tråden spåra ur. Jag anser att om nån skriver "Aldrig vinterkörd" så räknas det inte när den "Rullas" ut för fotografering.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!