Jag och minst en kompis kommer nog också! Har inte bestämt mig för om det blir Karlstad eller ej. Men blir det nån utställning eller nåt också samtidigt?
Jag och minst en kompis kommer nog också! Har inte bestämt mig för om det blir Karlstad eller ej. Men blir det nån utställning eller nåt också samtidigt?
Självklart! Vi har en stor parkering där det absolut finns plats för snygga bilar utan ljudbyggen! Vi ska ju som sagt kora parkeringens snyggaste bil
Detta är taget från ljudbutikens hemsida och det är dessa klasser som gäller! Dock, eftersom det är en gratistävling, är reglerna "lite lösare" och någon riktig besiktning av bilarna kommer ej att ske!
Klasser:
Upp till 8000:- Basbygget får ej vara högre än baksätets övre linje (nackstöd får ej räknas) och ska rymmas i bagaget. Max 1st batteri på ord plats.
8000 – 20,000:- Basbygget ska rymmas bakom ryggstödet. Bygget får vara högre än ryggstödet men inte framför ryggstödet. Fritt antal batterier.
Xtrem/över 20,000:- Fritt antal batterier, bygg hur ni vill!
Regler samtliga klasser
I prisbestämda klasser räknas ord. Listpris på produkt. Rea paket pris mm får EJ räknas. Produkter som ska räknas är: bas/basar steg som driver bas/basar