4261
Sök

V40 bumper/bakre kofångare(Hur tar man av den)

10 Inlägg
29 april 2010
Trådstartare
Jag har letat och vickat och böjt i 1 timme nu men jag hittar inte vart fästena är för att ta loss den. någon som vet ?

Jag hitta en skruv på vardera sida bakom hjulet som satt i karossen sen va den några små skruvar som satt i skärmen men utom det hittar jag inga mer ställen där den sitter fast. Hur får man bort den ?

378 Inlägg
10 maj 2010
Fursu skrev:
Jag har letat och vickat och böjt i 1 timme nu men jag hittar inte vart fästena är för att ta loss den. någon som vet ?

Jag hitta en skruv på vardera sida bakom hjulet som satt i karossen sen va den några små skruvar som satt i skärmen men utom det hittar jag inga mer ställen där den sitter fast. Hur får man bort den ?

Har inte själv plockat av mina. Men det ska bara va till att dra av dom. Tror dom sitter med clips.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

120 Inlägg
10 maj 2010
finns två bultar inne under mattorna i bagageutrymmet som också ska lossas.. då får du hela stötfångarbalken i stötfångaren och då e det bara att dra loss.. fast måste även koppla loss sidomarkeringsljusen..

x40
1 209 Inlägg
10 maj 2010
när du har skruvat när skruvar så e det bara att dra av kofångaren, det sitter bara med clips på krock balken..

Volvo S40 turbo.

Sök