Måste tyvärr hålla med om att kabeldragning till dörrarna INTE är roligt! Jag fixade mina kablar genom samma plats där alla originalkablar går och det var så där lagom petigt...
Måste tyvärr hålla med om att kabeldragning till dörrarna INTE är roligt! Jag fixade mina kablar genom samma plats där alla originalkablar går och det var så där lagom petigt...
hmm, Tror du det går pilla in 3st 2x1,5mm2 där?
Får annars borra ett nytt och sätta någon slags kabelavlastning i dörren och in i bilen Ska bli lite spännande ändå;)
Inte för att vara petig eller så men skulle inte mellanregistret (antar att den översta högtalaren ska vara mellanregister, eller är det också en midbas?) ha vinklats lite? Nu spelar den ju typ rätt in i panelen. Sen så ang. att fräsa ur för gallren, kan du inte göra det i den där biten som du har satt dit på dörren eller blir det inget material kvar att skruva högtalarna i då?
Inte för att vara petig eller så men skulle inte mellanregistret (antar att den översta högtalaren ska vara mellanregister, eller är det också en midbas?) ha vinklats lite? Nu spelar den ju typ rätt in i panelen. Sen så ang. att fräsa ur för gallren, kan du inte göra det i den där biten som du har satt dit på dörren eller blir det inget material kvar att skruva högtalarna i då?
Klart han kan. bara sätta en baffel till innanför om det blir för tunt. Kanske tom. en tunn i alu och skruva med bult och sätt mutter bakom så sitter det ordentligt
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
Det är midbas där också, funderade på att vinkla dom lite men blev bäst såhär! visst det spelar lite in i panelen, men så var det original och det spelade faktiskt väldigt bra ändå!
Jo blir att fräsa ut så högtalaren blir infälld, men det går inte med dom högst upp för dom e så djupa att det tar i plåten, och kan inte heller bygga ut dom för då tar dom i panelen =/