INFO Var: Kristinedals fotbollsplan, Stenungsund När: 7 Augusti 2010 Klockan: 10.00 - 14.00 Entré: Vuxen 50 kr barn under 10 år gratis bil + förare 50 kr Mat/dryck: Korv + bröd, drick, kaffe Övrigt Flera av sponsorerna kommer att finnas på plats med finafina erbjudanden
Fasen va kul ehm lite dumt att fråga kanske men kvalificerar sig min bil för att ställas ut?
jaaa de e ju så att vi inte vill ha några pilsnerhäckar på träffen. men din ser helt okay ut så de e inga problem! klart man ska få visa upp sin bil om man villl så de e bara att anmäla sig den 15e. kanske kommer anmälan uppp tidigare..
jag kommer och kanske till o med ställa ut min eller vad tycker du, jag vet att lacken e inte det bästa men hinner inte nu att lacka om bilen, tror att det blir till nästa vinter..
ställer gärna upp med min bil om jag får ps får man spela hög musik från bilen?
Tjena. Vi ska försöka ordna el till de som vill ha. Men som det står på hemsidan så måste det uppges i anmälan. Annars ska det nog inte vara några problem
va menar du med pilsnerhäck ? måste bilen va skitfin och påkostad flera tusen för att man ska få ställa ut eller ?
Nej, måste verkligen inte vara påkostad flera tusenlappar. Pilsnerhäck menas sådana som är nedsuttna, sprayade med en rad olika färger och allmänt sunkig.