antar att de längst upp till vänster är nr 1 , många verkar tycka ettan blir bäst så det lutar åt dessa godingar , bredd på dem kommer ge sig när jag fixat klart breddningen , skall inte bli allt för bred dock , kanske bara 10 centimeter totalt
nja rota är snygga men känns som så pass många som har dem så tänker köra på nått mindre vanligt , kommer bredda själv , vill inte ha hela sidan breddad utan kommer köra på hjulhuset , har lite svårt att förklara , så får väl visa senare när det påbörjas , men kommer i allafall gjuta egna
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
nja rota är snygga men känns som så pass många som har dem så tänker köra på nått mindre vanligt , kommer bredda själv , vill inte ha hela sidan breddad utan kommer köra på hjulhuset , har lite svårt att förklara , så får väl visa senare när det påbörjas , men kommer i allafall gjuta egna
Nice Blir dom snygga får du fixa till mig ose när jag e rik o tja... rik
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Nice Blir dom snygga får du fixa till mig ose när jag e rik o tja... rik
verkar som om nästan alla tycker nr 1 är snyggast (passar bäst) och jag instämmer , dessa är mitt första val , hade de andra på min opel astra som jag / vi sålde
Gillar NR 1 först...Men de e lite "volvo" varning på dessa fälgar Har du kollat på Tenzos fälgar...en del riktigt fula,å andra de snyggaste som finns... som typ MVC 2 (host host) Men det kommer bli bra i slutet ändå
Gillar NR 1 först...Men de e lite "volvo" varning på dessa fälgar Har du kollat på Tenzos fälgar...en del riktigt fula,å andra de snyggaste som finns... som typ MVC 2 (host host) Men det kommer bli bra i slutet ändå
jo kan hålla med om att de har lite volvo varning , dock inte lika mycket som rota gtr har japs varning tenzo fälgar har jag också tittat på ang mvc2 så är dem också ett alternativ , en sak som är säker är att det blir en svart fälg med polerad kant i allafall
Förlåt om ja tänker "outside the box" nu, men angående fälgar, du måste nästan ha ett par Rota P45/grid/drift, eller volk(rays engineering) TE37 på en så fräsch s13 !
Förlåt om ja tänker "outside the box" nu, men angående fälgar, du måste nästan ha ett par Rota P45/grid/drift, eller volk(rays engineering) TE37 på en så fräsch s13 !
Outside the box och så säger du p45 :s
Menade utanför hans val P45 på en s13 är inte ovanligt men de ser bra ut! Typ som R fälgar på en 850
Hörru raggarn! Varmstartsventilen,mojängen med några vakuumslangar till sig som sitter under tändförstärktaren, kan du slänga! Den fyller knappt någon funktion och du slipper hålla på med slangarna