3481
Sök

Valsa skärmar kring borlänge/falun

92 Inlägg
7 maj 2010
Trådstartare
Satt på nya fälgar och däck på bilen vilket gjorde att dom tar i skärmen när man kör.

Finns det någon kring blänge/falun som kan valsa dom? Har bokat en tid på en firma i falun men dom kunde inte för ens om 2v och hade velat haft det gjort under nästa vecka redan.

Tack på förhand.

Driver
2 111 Inlägg
7 maj 2010
Cad i Falun, har en tid på måndag för valsning som jag kommer avboka. Cadautogarage.se 023-79 59 40.

Anders är riktigt trevlig!.

Mvh Janken

Edit: Nu mailat in avbokning då de var på lunch, så rimligen ska de ha tid på måndag. Men skynda, de stänger 15 idag.
Senast redigerat av Janken (7 maj 2010)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

92 Inlägg
7 maj 2010
Trådstartare
Tack som fan!!!!!! Det var där jag hade bokat innan smile Men nu fick jag din tid på måndag.

Du skall ha ett stort tack! Vi ses nog på gatan i sommar kanske smile

Driver
2 111 Inlägg
8 maj 2010
PappaKeno skrev:
Tack som fan!!!!!! Det var där jag hade bokat innan smile Men nu fick jag din tid på måndag.

Du skall ha ett stort tack! Vi ses nog på gatan i sommar kanske smile

Misstänkte det tongue . Så lite så smile

Det gör vi säkert! smile

Mvh Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök