Sheba skrev:
Noxxer skrev:
Inbyggda ljudkort är bara så kassa så jag finner inte ord för det.
Att de inte är lika bra som "riktiga" ljudkort håller jag med om, men att de är så kassa att det inte finns ord för det är att ta i. Dagens inbyggda ljudkort är helt okej för den normala användaren.
Noxxer skrev:
Inbyggda grafikkort dedikerar minne från ram minnet.
Nej. Om det står dedikerat betyder det just det. Dedikerat, att den har eget minne. Om grafikkortet delar minne med RAM-minnet så är det delat grafikminne.
Noxxer skrev:
Klarar du dig på 4gig? Jag räknar mig själv som allt i allo användare och jag har 8gig, vilket jag klarar mig ganska bra på men 16gig skulle inte skada.
Nämn ett enda tillfälle då en normal användare behöver mer än 4 gB RAM.
Noxxer skrev:
Mitt slutgiltliga svar: Alla 3 är skräp.
Snack. Alla tre är fullt dugliga maskiner för den normala användaren och har absolut ingen dålig prestanda såvida man inte ska spela. Däremot så är priset väldigt magstarkt för vad man får, men om man har pengarna och vill ha något stilrent hemma som drar blickar till sig, så visst.
Förr i tiden hade man koll sånt här, idag= Noll!
Alltså min Laptop jag sitter med idag kosta mig 9000kr för 1.5 år sen, för 8000kr får jag
ju en sån här allt-i-ett med dubbelt så stor hårddisk, dubbla ramminnet..så jag tror inte dom är så
kassa, min laptop funkar ju än
"Noxxer" slog ju även huvudet på spiken lite..stilrent å lite sånt, jag är bestämd på att det ska bli cleant å snyggt också
Ser inte riktigt hur det blir det med en stor burk brevid
Men de vore ju iofs helnice
med en blanksvart burk med matchande skärm..på de sättet kan man ju få en stationär med 22-24" skärm
till rätt bra pris..men inte lika snyggt
beta skrev:
iMac är ju rätt trevlig.
Dyr är den också
har testat en å jag kom fan inte överrens med den