japp trevligt! Förutom vädret då.. jag som puttsade bilen dagen innan men ja blev ju en tvätt på parkeringen också ! haha:) fint med en andra platts också nuu vill jag också se bilder!
Vi som kom kan du inte klaga på, lite regn skadar ju hade förstått ifall det var snöstorm:P men ja... brukar vara så folk skriver upp sig hit och dit och inte ens planerar att komma från första början men det är ju vädretsfel..
japp trevligt! Förutom vädret då.. jag som puttsade bilen dagen innan men ja blev ju en tvätt på parkeringen också ! haha:) fint med en andra platts också nuu vill jag också se bilder!
Grattis till andraplatsen! Tack för att du gjorde hemresan lite roligare också.
- TACK TILL ER SOM DÖK UPP TROTS VÄDRET På grund av resten av schemat blev inställt var på grund av vädret och så många som körde hem =/ Nästa träff blir i sommar ( Juli ) håll utkik efter datum.
STORT TACK TILL ALLA SOM KOM och trotsade vädergrudarna Kul med så mycket bilar för första gång arrangemang med, hoppas på fler gånger men snart så
Då ska vi ha solen med oss också Hoppas ni alla hade trevligt iaf
Tyckte det va riktigt bra stämning bland alla där med, sen min springning kanske blir "epic" xD haha Som sagt tack alla utställare och alla besökare med!!!
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Jag gör väl så att jag kastar upp mina bilder även i denna tråd. Tyckte inte de blev så bra, men här är iaf ett par som inte är allt för kassa hoppas jag.
Skulle någon vilja skriva vilka som fick priser osv? Foto på fordon och äger vore ju också väldigt trevligt.