reg skrev:
OphanWitehall skrev:
Marbu skrev:
klart att ett rödblock ska ju egentligen vara rött, men vaffan, vill ha blanksvart block och mattsvart topp
det har vart rött tillräckligt länge
Helt idiotiskt att måla speciellt toppen svart! :S Du är medveten om att svart "binder" värme? Och att du har luftkanaler i toppen? Varmluft = mindre luft och tröttare bil. Enkelt men sant. Men när du ändå är i farten kan du ju måla insuget svart också
Tycker bara det är total korkat att motbygga effekt när det är effekt du jagar :S Det finns ju en anledning till varför intercoolers och tryckrör oftast är polerade och varför toppar på bilar mycket sällan är målade original...
Om jag inte helt missminner mig så har väl Opel svarta block på vissa modeller?? Rätta mig om jag har fel...
Kanske dom har? Känns ju föga intressant då det inte var blocket de diskuterade...
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"