2901
Sök

Eftersnack: 2:a Södertälje träffen Moraberg 9/5 kl 19:00

?
1 038 Inlägg
10 maj 2010
Trådstartare
#41
AudiZack skrev:
Verkar som att alla är som flock djur, de ser en eller 2 bilar åka därifrån så följer alla andra efter. Stressa inte och klaga sen på kylan senare smile
Va ju kallare i Moraberg wink

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 801 Inlägg
10 maj 2010
#42
Bad-Ass skrev:
BlauMes skrev:
Bad-Ass skrev:
Tack för grymt träff och race och du din mupp NSA om du vill säga nåt kom fram till mig och säg det personligen din idiot
Finns ingen anledning att kalla han idiot. Du körde hänsyslöst och han har helt rätt i det han säger. Ser gärna att du tar det lite lugnare i fortsättningen.

Tack på förhand! smile
vad fan snackar du om vad har han för rätt och kalla mig idiot och vem fan är du som ska komma hit och säga vad som är rätt eller fel.jävla muppar hela gänget om ni tycler att det går för fort kom fram på engång istället för att sitta bakom datan och vara så jävla kaxiga...
Säger inte att han har rätt att kalla dig idiot. Däremot så kan du i framtiden tänka på att hålla ner farten lite grann.
Jag såg inga tillfällen till att gå fram och prata med dig eftersom dom gånger jag såg dig brände du förbi i ganska hög fart.


Beslutsångest.
322 Inlägg
10 maj 2010
#43
Fan att man missade, låter som att det vart riktigt bra! Får bli nästa gång wink

?
1 038 Inlägg
10 maj 2010
Trådstartare
#44
Bad-Ass skrev:
Tack för grymt träff och race och du din mupp NSA om du vill säga nåt kom fram till mig och säg det personligen din idiot
Så onödigt, båda delarna.
Senast redigerat av GTi-R_Danne (10 maj 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 801 Inlägg
10 maj 2010
#45
Bad-Ass skrev:
BlauMes skrev:
Bad-Ass skrev:

vad fan snackar du om vad har han för rätt och kalla mig idiot och vem fan är du som ska komma hit och säga vad som är rätt eller fel.jävla muppar hela gänget om ni tycler att det går för fort kom fram på engång istället för att sitta bakom datan och vara så jävla kaxiga...
Säger inte att han har rätt att kalla dig idiot. Däremot så kan du i framtiden tänka på att hålla ner farten lite grann.
Jag såg inga tillfällen till att gå fram och prata med dig eftersom dom gånger jag såg dig brände du förbi i ganska hög fart.
Hurru lung nu snacka inte skit att ja brände förbi varje jävla gång eftersom jag körde för bi er 2 gånger och det var till och från, men som sagt är det nåt i forsättnigen kom fram till mig på engång i stället och säg det i stället för att komma och leka tuffing dagen efter på datorn nu skiter ja i de hära
Vet inte vad du tar som tuffing. Om NSA vill leka tuffing bakom skärmen får han göra det. Jag bad dig på ett trevligt sätt att tänka på det i fortsättningen bara.


73 Inlägg
10 maj 2010
#46
"Tuffing"...big_smile
Det var absolut inte meningen att spela "tuffing" (vad det nu än betyder)
Jag tycker bara inte om när någon utsätter en massa människor för direkt fara, jag tycker att det är så onödigt. Jag tänker inte springa efter någon bil för att säga till. Och tänker inte heller göra det i fortsättningen utan hoppas att du och andra lugnar ner sig lite när det går folk i närheten.


72 Inlägg
10 maj 2010
#47
riktigt bra kväll

Wrom Wrom

242 Inlägg
10 maj 2010
#48
ALLA ska tänka på att köra lugnt och försiktigt till och från träffen/rakan. Ingen nämnd ingen glömd. Skulle vara jätte tråkigt om det hände en olycka utav misstag.

Det är för "våran" skull, vi som kör det här arrangeras. Därför kan vi tänka xtra på att att köra lugnt. Det är vi som blir utan det roliga om det skulle gå fel någon stans!

Spara det till raksträckan istället big_smile

Skippa den här diskusionen nu när kvällen för övrigt var hur trevlig och bra som helst.

En stor eloge till Danne och alla inblandande som fixade det hur bra som helst!


Team Whiplash Racing
210 Inlägg
10 maj 2010
#49
Ojoj. Inte bra att jiddra med bad-ass säger jag smile puss påre

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

39 Inlägg
10 maj 2010
#50
Lundberg87 skrev:
D_Trygg skrev:
kanon bra återkommer garanterat..... med bättre grepp smile
Tar du med lite grepp åt mig också? Vi verkar ha samma problem big_smile
he he. nä skulle inte tro det jag vill ju va med ett tag smile....


242 Inlägg
10 maj 2010
#51
D_Trygg skrev:
Lundberg87 skrev:
D_Trygg skrev:
kanon bra återkommer garanterat..... med bättre grepp smile
Tar du med lite grepp åt mig också? Vi verkar ha samma problem big_smile
he he. nä skulle inte tro det jag vill ju va med ett tag smile....
hmm.. Då får jag försöka hinna få på MH däcken till nästa gång då wink


157 Inlägg
10 maj 2010
#52
Ne men som Lundberg87 säger så ska man köra lugnt till och från träffarna/rakan. Gasa på kan man göra på rakan mot någon istället. big_smile Blir roligare så. hehe. Eller om man fortfarande är sugen på gasa så kan man göra väl kanske göra det på motorvägen hem eller liknande, men tycker absolut inte att man ska göra det när det är folk runt om kring.

Inte så roligt att fixa nåt heller när man ska höra massa tjafs mellan olika personer efteråt. Kan man slippa det kan det bara bli bättre. Har till och från fixat i med stege osv i Södertälje i 4 år nu och det är samma visa varje år.

Hoppas på bra kväll även nästa gång. big_smile

39 Inlägg
10 maj 2010
#53
Lundberg87 skrev:
D_Trygg skrev:
Lundberg87 skrev:

Tar du med lite grepp åt mig också? Vi verkar ha samma problem big_smile
he he. nä skulle inte tro det jag vill ju va med ett tag smile....
hmm.. Då får jag försöka hinna få på MH däcken till nästa gång då wink
Yes det är rätt... smile


242 Inlägg
10 maj 2010
#54
Turbo-Danne skrev:
Inte så roligt att fixa nåt heller när man ska höra massa tjafs mellan olika personer efteråt. Kan man slippa det kan det bara bli bättre. Har till och från fixat i med stege osv i Södertälje i 4 år nu och det är samma visa varje år.

Hoppas på bra kväll även nästa gång. big_smile
Nästa gång blir det ännu bättre! Bara att fortsätta på samma sätt som igår så kommer det bli riktigt bra tills det drar igång på riktigt!
Senast redigerat av Lundberg87 (10 maj 2010)


11 Inlägg
10 maj 2010
#55
Tack för en trevlig träff och efterföljande aktiviteter.
smile
Senast redigerat av Crowley (10 maj 2010)

Hälsningar Crowley

21 Inlägg
10 maj 2010
#56
Kul men kallt... smile


157 Inlägg
10 maj 2010
#57
Bad-Ass skrev:
Turbo-Danne skrev:
Ne men som Lundberg87 säger så ska man köra lugnt till och från träffarna/rakan. Gasa på kan man göra på rakan mot någon istället. big_smile Blir roligare så. hehe. Eller om man fortfarande är sugen på gasa så kan man göra väl kanske göra det på motorvägen hem eller liknande, men tycker absolut inte att man ska göra det när det är folk runt om kring.

Inte så roligt att fixa nåt heller när man ska höra massa tjafs mellan olika personer efteråt. Kan man slippa det kan det bara bli bättre. Har till och från fixat i med stege osv i Södertälje i 4 år nu och det är samma visa varje år.

Hoppas på bra kväll även nästa gång. big_smile
Jag förstår att de e tråkigt att höra folk tjafsa men då kan vi väl ta och börja med att folk ska sluta kalla andra för idioter osv eller vad säger du? skulle du tycka att det är trevligt att bli kallad för idiot/mupp istället för att kunna säga det på ett fint sätt?
Så sant, så sant. Väldigt onödigt att kalla folk för muppar och idioter såklart.

Men nu släpper vi den diskutionen tycker jag och hoppas på bra kväll även nästa gång och att alla sköter sig big_smile

161 Inlägg
10 maj 2010
#58
Finns bilder från hela söndagen
1: Streetcarfest (Södertälje)
2: Street Race Kjula
3: Olyckan med Bmw:en som fick racet i kjula att inte bli av
4: Södertäljeträffen
 
www.dbfoto.se


39 Inlägg
10 maj 2010
#59
Denniz-B skrev:
Finns bilder från hela söndagen
1: Streetcarfest (Södertälje)
2: Street Race Kjula
3: Olyckan med Bmw:en som fick racet i kjula att inte bli av
4: Södertäljeträffen
 
www.dbfoto.se
går det att få några bilder på mitt flygplan i mörkret?? smile

o riktigt snygga bilder...


?
1 038 Inlägg
10 maj 2010
Trådstartare
#60
Denniz-B skrev:
Finns bilder från hela söndagen
1: Streetcarfest (Södertälje)
2: Street Race Kjula
3: Olyckan med Bmw:en som fick racet i kjula att inte bli av
4: Södertäljeträffen
 
www.dbfoto.se
Schyssta bilder, mycket från åker, bor du i byn?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!


Sök