2801
Sök

Angående: Wangan Meet OBS NY TRÅD FINNS !!

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
29 juni 2010
kaxxen skrev:
DEnna gång kommer ja tongue Men lite mer skylines måste vi ju ha smile  för många pizza supror & fattigmansjaps-svenssonjaps hondor smile (excl.NSX) hehe tongue

"Fattigmansjaps"... du kör själv en fattigmansjaps, man kan köpa en likadan genom ett importföretag för runt 160k, vilket är vad vilken annan svensk "fattigman" har råd med när det gäller bilköp.

Takes one to know one... fan, jag tror du träffade en nerv där med fattigmansjaps wink

Lastbilschaffis
811 Inlägg
29 juni 2010
haha wink äh sist vart det mer reaktioner tongue  ingen idé att trolla mer nu då sad

STREETRACER
892 Inlägg
29 juni 2010
1. AnesN - Supra
2. Racing84 - Honda Civic VTi
3. Robolas - Subaru impreza
4. Linkan_ - Toyota Supra MK3
5. Arcangelus - Toyota Supra MKIV
6. Nucleardonkey - Honda Civic VT
7. Jlmmy - EVO I
8. Supersupra87 - Civic Coupe EJ2
9. Crl - Honda Prelude H22
10.Bullet--- - Honda Prelude BB2 H23
11.liveforthis. honda civic ED6 aka crx.
12.Sketstopp24v - Nissan 200sx S13
13.Topnotch - Honda Civic Type R
14.Lundberg_ - Nissan 200sx s13
15.-Lewan- - Nissan 200sx s13
16. Thakashi - Honda Civic Type R
17. fiddelitoo - honda civic v-tec
18. Pip - Honda civic Type R
19. Badboy  Honda Accord Type S
20. Supralady - Toyota Supra MkIV
21. LINGSTROM - Nissan 200sx s13
22. Derdelis - Mitsubishi Evo III (Om den inte hinner rasa många gånger till innan dess)
23. goffemannen - Subaru Impreza STI Type R (om jag fått den tills dess, och om den är klar med det som ska göras)
24. Tubbex - Mazda 323. Försöka få bilen lackerad till dess!
25. Eksten - Evo 4, om jag fått ihop skitet tills dess! annars blir den ninjan
26. Jap_Power_   denna gången måste jag komma, !!
27. Works - Nissan Skyline R34 GT-R
28. Frosth__ Skyline R33 GTS-R
29.ACF - Nissan 300 zx TT
30. Skumpen - B4 RSK
31. SniZa - Supra MKIV (Om jag inte har sålt den tills dess)
32. Highway Outlaw - Evo 8
33. Sjunne75 -Subba Legacy
34. Celica_colle - Toyota Celica T-Sport "Cellardo
35. Peter_1976 - Honda Civic 2.0 GL
36. kaxxen - Nissan Skyline R33 GTR V-spec
37. the-furious-one mitsubishi eclipse GS

Kan bli skoj detta smile  skrev in mig på plats nr.12 då den verkade vara ledig wink  ska se om jag akn få med mig lite fler jappsare ifrån Karlskrona/blekinge big_smile

Bmc Crew

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
29 juni 2010
Gött med nytt datum.

Jag kommer lätt om bilen ännu är hel.

Mvh

85 Inlägg
29 juni 2010
ingen träff nu när det är sommar då? sad

428 Inlägg
29 juni 2010
linkan_ skrev:
ingen träff nu när det är sommar då? sad

Eller hur. Hur tänkte ni nu liksom. september? kass !
Senast redigerat av Go_sideways (29 juni 2010)

223 Inlägg
29 juni 2010
Varför är vi helt plötsligt i september månad nu? :S

Bil tosing
117 Inlägg
29 juni 2010
Kör vidare på 4 september, blir nog bra det oxå.
Ställer även upp i motorklass tävlingen! För gött ljud har jag ju i kärran!

P0LLE
30 juni 2010
september? :S

653 Inlägg
30 juni 2010
Ni som arrangerar borde skriva här i tråden varför ni ändrade datum, många som undrar och jag kan inte se att de står varför någonstans.

Smoke tires not drugs

P0LLE
30 juni 2010
alltså september kan man gå med på sålänge vädret blir bra.. men om man tänker efter så känns september lite tveksamt..det hade nog varit härligare nu när det är sommar ....klagar inte ta inte det fel smile

2 201 Inlägg
30 juni 2010
lite dumt att ändra schema helt plötsligt. september är kanske bra. men det är ju efter semester osv, så vet inte om man är ledig.

92 Inlägg
30 juni 2010
PointMan skrev:
kaxxen skrev:
DEnna gång kommer ja tongue Men lite mer skylines måste vi ju ha smile  för många pizza supror & fattigmansjaps-svenssonjaps hondor smile (excl.NSX) hehe tongue

"Fattigmansjaps"... du kör själv en fattigmansjaps, man kan köpa en likadan genom ett importföretag för runt 160k, vilket är vad vilken annan svensk "fattigman" har råd med när det gäller bilköp.

Takes one to know one... fan, jag tror du träffade en nerv där med fattigmansjaps wink

Pizza Supror? SKyline är ju Japans 740 ingen servor eller abs bromsar smile Iaf r33orna!

P0LLE
1 juli 2010
alltså vad händer ???

3 968 Inlägg
1 juli 2010
peter_1976 skrev:
lite dumt att ändra schema helt plötsligt. september är kanske bra. men det är ju efter semester osv, så vet inte om man är ledig.

Håller med dig om det.. ja exakt... tycker det är väldigt synd med...  blev chockad...
dålig planering ändå kan jag tycka... många har varit inställda på juli månad dessutom.

I <3 my Honda
483 Inlägg
1 juli 2010
Lite tveksamt om jag ska komma, september är nästan höst fan tongue

457 Inlägg
1 juli 2010
Trådstartare
Racing84 skrev:

har sett att en del klagar september är en jätte bra månad finns många som har sina träffar då med.. Jo angående varför träffen är flyttad finns på första sidan. På grund av v i inte kan få ledigt från jobbet tyvärr sad Och septemver är en bra månad för sommaren kom så sent och då kommer det vara varmt längre dessutom tror jag att det kommer mycket folk för att det är lixom en "avslutnings träff" för bilsäsongen.

3 968 Inlägg
1 juli 2010
hoteyes skrev:
Racing84 skrev:

har sett att en del klagar september är en jätte bra månad finns många som har sina träffar då med.. Jo angående varför träffen är flyttad finns på första sidan. På grund av v i inte kan få ledigt från jobbet tyvärr sad Och septemver är en bra månad för sommaren kom så sent och då kommer det vara varmt längre dessutom tror jag att det kommer mycket folk för att det är lixom en "avslutnings träff" för bilsäsongen.

Fast det borde ni vetat innan ni skrev ut datumet i juli månad väl ? att ni inte kunde
få ledigt från jobbet... som sagt... tyvärr blir det nog en del som inte kan i September
vilket är väldigt synd.. sad

Såg fram emot detta... var så trevligt på första Wangan Meet  - ni gjorde det ju kanonbra !

Så man var väldigt förväntansfull inför juli-träffen... tycker det ändå handlar om planering.
Senast redigerat av Andreas79 (1 juli 2010)

I <3 my Honda
483 Inlägg
1 juli 2010
Hoppas att det bli bra väder så man kan komma. Lycka till.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 juli 2010
va alla gnäller smile har stora stygga gubben varit & snott er godispåse eller tongue

kom igen nu, nu är det september som gäller smile  lets go for it smile
Senast redigerat av kaxxen (1 juli 2010)

Sök