Varför skulle jag vilja leda avgaserna till dp'n när jag kan köra ut dem i skärmen och samtidigt få mer plats?
tyckte jag läste att den skulle va gat-legal? tror inte bess e så glad för screamer pipe?! x)
Jag har insett att det inte går att bygga bil om man ska följa alla regler, så någon regning blir det inte!
Jag kom precis ihåg att det SFRO-reggats en e30 i norrland - med bytt motor/bromsar + turbo + bytt sprut + E85, å då borde din gå med.. ev regga med mindre snurra bara !
Max 200hk/1000kg,,, så 250reggningshästar borde du kunna ha isf.
Kul att du dessutom finns i Malmö, känns som att allt händer uppåt landet. I början på tråden berättar du om att du lackat golvmattan? Har du lust att förklara lite då min ser ut som faan... Sen hade du flockat instrumentbrädan? I så fall var?
Kul att du dessutom finns i Malmö, känns som att allt händer uppåt landet. I början på tråden berättar du om att du lackat golvmattan? Har du lust att förklara lite då min ser ut som faan... Sen hade du flockat instrumentbrädan? I så fall var?
Tackar! Det finns en hel del grymma byggen i Malmö området, inte många som känner till dem bara! Men jag håler med dig! Det händer mer uppåt landet!
Golvmattan lackade jag med vanlig sprayburk, tvättade den innan bara!
Har hålllit på att måla om garagegolvet senaste tiden, mycket jobb!! Men nu är (halva) golvet färdigmålat och jag har börjat få mina prylar på plats igen! slänger upp lite bilder!